مشخص شدن تیم جدید بالوتلی پس از درگیری با مربی آدانا

مشخص شدن تیم جدید بالوتلی پس از درگیری با مربی آدانا

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت که فوتبالش را در تیم سیون در لیگ سوئیس ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم همیشه پرحاشیه در سن 32 سالگی تصمیم گرفت که تیم آدانا دمیر اسپور در لیگ ترکیه را ترک کند و فوتبالش را در لیگ سوئیس ادامه داد. این بازیکن در دوران فوتبالش همیشه با حاشیه ها و جنجال های غیر ورزشی عجین شده است. ماریو پس از بازی اخیر آدانا در مقابل عمرانیه اسپور با سرمربی تیمش وینچنزو مونتلا درگیری لفظی پیدا کرد و به همین خاطر جدایی او اجتناب ناپذیر بود. در حقیقت برخی از اعضای تیم آدانا تصمیم گرفتند که این دو را از هم جدا کنند تا کار به جاهای باریک تری کشیده نشود.

برتلمی کنستانتین مدیر ورزشی باشگاه سیون چند روز پیش در مصاحبه با بیلد، تمایل تیمش به جذب "سوپرماریو" را تایید کرده بود و گفت:" هنوز باید روی نحوه انتقال کار کنیم. مذاکرات بسیار سخت هستند. من و مدیر می خواهیم که انتقال به نتیجه برسد. این هدف ماست چرا که می دانیم که حضورش کیفیت تیم ما را بالا می برد.

در حال حاضر بالوتلی با سیون به توافق رسیده هر چند که هنوز قراردادی امضا نشده و در ساعات آینده باید تست پزشکی هم صورت بگیرد. سیون و دمیر اسپور نیز برای انتقال به زودی به توافق خواهند رسید.

4125