پی‌گیری مذاکرات پاریسی‌ها با لایپزیش بابت انتقال مدافع فرانسوی

پی‌گیری مذاکرات پاریسی‌ها با لایپزیش بابت انتقال مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی دیگر از سوالات مهم و اساسی این روزهای محافل ورزشی کشور آلمان این موضوع است که آیا محمد سیماکان به زودی بوندس‌لیگای یک آلمان را ترک خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر اکیپ چاپ کشور فرانسه، محمد سیماکان، بازیکن فرانسوی لایپزیش مشتریان بزرگی را متوجه و علاقه‌مند به جذب خود می‌بیند. خبرنگار نشریه اکیپ فرانسه در روزهای اخیر با انتشار گزارشی این چنین ادعا می‌کند که مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، محمد سیماکان، مدافع بیست و دو ساله باشگاه لایپزیش را زیر نظر دارند.

خبرنگار نشریه فرانسوی اکیپ هم‌چنین در گزارش خود می‌گوید که مقامات و مسئولان باشگاه پايتخت‌نشین پاریسی مذاکرات اولیه خود به منظور جذب و به خدمت گرفتن محمد سیماکان را آغاز کرده‌اند.

مطابق این گزارش، به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه آلمانی لایپزیش برای فروش محمد سیماکان مبلغی معادل رقم چهل میلیون یورو را از مشتریان و علاقه‌مندان این بازیکن تیم خود درخواست کند.

محمد سیماکان فرانسوی سال گذشته در انتقالی به مبلغی معادل رقم پانزده میلیون یورو از باشگاه فرانسوی ریسینگ استراسبورگ به لایپزیش آلمان آمد. البته پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فعلا میلان اشکرینیار، مدافع ملی‌پوش و اسلوونیایی باشگاه اینتر را هم زیر نظر دارد و به محمد سیماکان به عنوان برنامه دوم یا پلن بی در صورت عدم موفقیت در جذب و به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار نگاه می‌کند.

9404