رقابت چند باشگاه بر سر جذب مدافعان مازاد منچستریونایتد

رقابت چند باشگاه بر سر جذب مدافعان مازاد منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات اخیر، موناکو نیز در کنار آ اس رم به اریک بایی، مدافع ساحل عاجی منچستر یونایتد علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sportsmole، بعد از حضور لیساندرو مارتینز، مدافع جدید و گران‌قیمت آرژانتینی در اولدترافورد، حالا اریک بایی ۲۸ ساله در مسیر خروج از باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است و جایی برای خود در ترکیب تیم نمی‌بیند. بایی در حال حاضر یکی از هشت مدافع میانی حاضر در اولدترافورد می‌باشد و باورها بر این است که هری مگوایر، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و رافائل واران چهار مدافع اولویت‌دار اریک تن‌هاگ برای ساختن دیوار دفاعی شیاطین سرخ در فصل پیش رو هستند.

گزارش اخیر اظهار داشت که رم ژوزه مورینیو در موضوع علاقه به اریک بایی به دو باشگاه فولهام و سویا پیوسته است. تابستان سال ۲۰۱۶ و زمان حضور ژوزه مورینیو در منچستر یونایتد او شخصا اریک بایی را از ویارئال با مبلغ ۳۰ میلیون پوند به خدمت گرفت. هم‌چنین این گزارش ذکر می‌کند که موناکو در نظر دارد بایی را با یک قرارداد قرضی با گزینه بند خرید اجباری و دائمی برای تابستان آینده به خدمت بگیرد.

اما به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد مایل است این بازیکن را همین تابستان و در ازای پول نقد به فروش برساند تا بتواند بودجه‌ای برای خریدهای احتمالی خود دست و پا کند و به رقمی زیر ۱۰ میلیون پوند نیز راضی خواهد بود.

هم‌چنین گزارشی از خبرنگار رسانه ESPN منتشر شده که بر اساس آن، اریک بایی نیز خواستار اعمال فشار برای خروج از باشگاه تا قبل از ددلاین یکم سپتامبر می‌باشد. این علاقه موناکو به بایی هیچ تضادی با درخواست آن‌ها برای جذب مالانگ سار ندارد، بازیکنی که گزارش شده خیلی بیشتر به موناکو نزدیک است و پس از تست‌های پزشکی روز دوشنبه با یک قرارداد قرضی و بند خرید به این تیم خواهد پیوست.

موناکو توافق کرده است که مبلغ ششصد هزار پوند را به عنوان مبلغ انتقال قرضی برای این مدافع جوان فرانسوی بپردازد و در صورت رسیدن به تعداد مشخصی بازی، بند سیزده میلیون پوندی خرید دائمی او نیز فعال می‌شود. اگر موناکو قرارداد بایی و سار را نهایی کند، این دو بازیکن خرید شماره ۴ و ۵ موناکو خواهند بود. آن‌ها پیش از این نیز مینامینو، امبولو و توماس دیلون را به خدمت گرفته‌اند.

اما اریک بایی تنها مدافع بلاتکلیف منچستر یونایتد در این تابستان نیست و آرون فن بیساکا، برندون ویلیامز، فیل جونز و اکسل توانزبه نیز همگی زمزمه‌های خروجشان به گوش می‌رسد. فن بیساکا پشت سر دالوت مانده و هم‌چنین توجه باشگاه سابق خود، کریستال پالاس را به خود جلب نموده است.

منچستر یونایتد آماده هرگونه انتقال قرضی یا دائمی برای برندون ویلیامز نیز می‌باشد و در همین حین جونز و توانزبه که هر دو کمتر از دوازده ماه با باشگاه قرارداد دارند هم جایی در اندیشه‌های تن‌هاگ ندارند و به سمت درب‌های خروجی باشگاه هدایت می‌شوند.

9404