هافبک بارسلونا با والنسیا به توافق رسید

هافبک بارسلونا با والنسیا به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - والنسیا در آستانه نهایی کردن سومین خرید تابستانی خود قرار دارد که این بار خط هافبکشان را با یک ستاره جوان تقویت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، نیکو گونزالس هافبک 20 ساله و محصول آکادمی بارسلونا قصد ترک تیم کاتالان را با هدف کسب دقایق بیشتر دارد و به نظر می رسد که ژرژ مندس وکیل وی در نظر دارد که او را به مستایا ببرد. گتوزو به دنبال تقویت خط هافبک تیمش است و نیکو می تواند گزینه مناسبی باشد. این بازیکن قطعا در والنسیا می تواند دقایق بسیار بیشتری نسبت به ماندن در بارسا داشته باشد.

نیکو به ژاوی هرناندز توضیح داده است که هدفش جدایی در جستجوی دقایق بیشتر است. این بازیکن فصل گذشته 27 بازی در بارسا داشت اما می خواهد بیشتر بازی کند و ارزشهایش را نشان بدهد. بارسا در نظر دارد که قرارداد کنونی نیکو که تا 2024 اعتبار دارد را تمدید کند و بعد از آن این بازیکن را به صورت قرضی راهی والنسیا کند تا زیر نظر گتوزو در مستایا تجربه اندوزی کند.

مدیران والنسیا امید دارند که انتقال تا ساعاتی دیگر نهایی شود چرا که همه طرفین به توافق رسیده اند و فقط کافی است تا جزئیات به نتیجه برسند. والنسیا بدین ترتیب می تواند سومین خرید تابستانی خود را داشته باشد.

4125