نشست خبری ناگلزمان پیش از بازی بایرن با لایپزیش در سوپرجام و پاسخ به کونته و لاپورتا

نشست خبری ناگلزمان پیش از بازی بایرن با لایپزیش در سوپرجام و پاسخ به کونته و لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی باواریایی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از سوپرجام آلمان شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل لایپزیش در مسابقه سوپرجام باشگاه‌های آلمان صحبت‌هایی بیان داشته که در ادامه می‌خوانید:

"هفته تمرینی خیلی خوبی داشتیم. بسیار راضی‌ام. کارهای تاکتیکی زیادی کردیم. بازیکنان گفتند که پیشرفت داشتیم. بعد از بازی خواهیم دید که چقدر در آماده‌سازی‌ها پیش‌روی داشتیم."

خریدهای جدید؟

"از آن‌ها خیلی خوشحالم. از نظر شخصیتی همه‌شان کاملا سازگارند، تیمی با هارمونی بالا داریم. مشخصا بازیکنان جدید برای عادت کردن به پروسه به زمان نیاز دارند، پیش‌فصل اندکی کوتاه احساس می‌شد."

کدام خریدهای جدید فردا شروع کننده بازی خواهند بود؟

"سادیو بیشترین شانس قرارگیری در ترکیب اصلی را دارد. او تمرینات خیلی سختی انجام داده، در تیم جا افتاده و در زمین بازیکن‌ها را راهنمایی می‌کند. مطمئنم که فردا بازی خیلی خوبی انجام خواهد داد."

کمبود یک شماره 9؟

"از این‌که بازیکنی در این پست پیدا نکردیم، ناامید نشدیم. برای همه سناریوهای ممکن برنامه‌ریزی کردیم. اما پنجره نقل و انتقالات هم‌چنان برای چهار هفته دیگر باز است. وقتی‌که چوپو برگردد، به یکی از گزینه‌هایمان تبدیل می‌شود. ما سادیو را هم آوردیم که می‌تواند گل‌های زیادی بزند. وقتی با پیشنهاد بارسلونا برای لواندوفسکی موافقت کردیم، این برنامه‌ریزی را داشتیم که شاید فرد دیگری را برای این پست نخریم."

درباره ماتیس تل؟

"او مجوز حضور در بازی فردا را ندارد. کمیته مربوطه هر دو هفته یک بار دیدار می‌کنند. او تنها چند روز است که به این جا آمده و ابتدا باید با پسرها آشنا شود. اما از چیزی که دیدم خوشحالم، او دریبلینگ خیلی خوبی دارد و شجاعانه بازی می‌کند."

پست سادیو مانه؟

"سادیو یک مهاجم است و مطمئنا به عنوان یک مهاجم بازی خواهد کرد. به ندرت در مورد سیستم‌های تاکتیکی‌مان صحبت می‌کنم تا کار حریف را آسان‌تر نکرده باشم، اما قطعا بازی دادن به او به عنوان مهاجم یکی از گزینه‌هایمان است."

بازی فردا؟

"سوپرکاپ جامی است که باید در آن برنده شویم. لایپزیش تیم بسیار خوبی است. آن‌ها باشگاهی جوان و تشنه موفقیت‌اند که سعی می‌کنند با بایرن رقابت کنند. وقتی آن‌جا بودم هم اوضاع همین‌طور بود. به همین خاطر است که به عنوان بایرن در بازی فردا باید با نتیجه‌ای که می‌گیریم، قدرت‌مان را اثبات کنیم."

جانشین لواندوفسکی در تیم به عنوان کاپیتان سوم؟

"در مورد کاپیتان‌های تیم تصمیم‌گیری کردیم، اما این موضوع را فقط امروز در جمع تیم مطرح می‌کنیم."

درباره کونراد لایمر؟

"این طور نیست که بایرن تماس بگیرد و بگوید مهم نیست که چه بازیکنی می‌خواهیم، او به تیم ما می‌آید. بلکه این به خواسته‌های بازیکن هم بستگی دارد. مطمئنم که او فردا بازی خواهد کرد. رابطه خیلی خوبی با اولی مینتزلف دارم. صحبت‌های زیادی پشت تلفن می‌کنیم و همه‌ چیز خوب است."

پنالتی‌زن تیم؟

"تنها چیزی که می‌دانم، این است که پسرها در زمین برای آن وارد جنگ با همدیگر نشوند. به‌طور کلی، تا زمانی که توپ وارد دروازه شود، به کسی که زننده آن ضربه باشد، اهمیتی نمی‌دهم. کمک مربی ما، دینو تاپ مولر، مسئول هر چیزی که به ضربات شروع مجدد مربوط شود، است."

حرف‌های شما در مورد هری کین و واکنش آنتونیو کونته؟

"حرف‌های عجیبی نزده بودم، رابطه خوبی با کونته دارم."

واکنش لاپورتا به حرف‌های شما در مورد مخارج بارسلونا؟

"خوب است که او شرایطش را توضیح داد، من هم این کار را می‌کنم. این فقط یک سوال از نگاه یک هوادار بود. هیچ مشکلی با حرف‌های لاپورتا ندارم، او باید نمایندگی باشگاهش را کند. در آینده هم هم‌چنان نظراتم را خواهم گفت. همه جواب‌هایم را پیش از کنفرانس نمی‌نویسم. برخی چیزها به یک‌باره گفته می‌شود و هوشمندانه‌ترین چیز ممکن را نمی‌گویم. با پاسخ‌هایی که کونته یا لاپورتا می‌دهند، مشکلی ندارم. این‌ هم بخشی از بازی است."

9404