رد پیشنهاد یک باشگاه بزرگ انگلیسی توسط ستاره سوئیسی دورتموند

رد پیشنهاد یک باشگاه بزرگ انگلیسی توسط ستاره سوئیسی دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل آکانجی قصد دارد از باشگاه آلمانی و زردپوشان بروسیا دورتموند جدا شود اما با این حال، به نظر می‌رسد که تا این لحظه این مدافع گزینه مناسبی را پیدا نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و نشریه اکسپرس چاپ بریتانیا، گفته شده است که مانوئل آکانجی، ستاره سوئیسی زنبورهای وستفالنی پیشنهاداتی از باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سری آ ایتالیا را برای پیوستن به این تیم‌ها رد کرده است؛ اما طبق گزارش خبرنگار رسانه اکسپرس بریتانیا، این بازیکن سوئیسی و زردپوش بروسیا دورتموند آلمان به تازگی پیشنهاد مقامات و مسئولان باشگاه آرسنال انگلستان را رد کرده است.

بر همین اساس، وب‌سایت فرانسوی footmercato.com نیز چنین گزارش می‌دهد که مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی رن نیز درخواستی ناموفق برای جذب و در اختیار گرفتن مانوئل آکانجی از بروسیا دورتموند آلمان داشته‌اند. طبق این گزارش و بر این اساس، بازیکن ملی‌پوش و سوئیسی بروسیا دورتموند آلمان نیز به پیشنهاد مقامات فرانسوی باشگاه رن جواب رد و منفی داده است.

بنابراین سوال مهمی که مطرح می‌شود، این است که آینده مانوئل آکانجی، این جوان بیست و هفت ساله در جمع زنبورهای وستفالنی چگونه رقم خواهد خورد؟ قرارداد مانوئل آکانجی با مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در سال 2023 میلادی به پایان خواهد رسید اما شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که این بازیکن بیست و هفت ساله تمایلی به تمدید این قرارداد با مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان ندارد. 

طبق این گزارش و بر همین اساس، سباستین کهل، مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در ارتباط با موضوع تمدید قرارداد مانوئل آکانجی، ستاره زنبورها و ادامه همکاری احتمالی با این ستاره تیم خود چنین می‌گوید: "دوست داشتیم قرارداد مانوئل آکانجی را تمدید کنیم و به این بازیکن پیشنهادی نیز ارائه دادیم؛ اما مانوئل آکانجی در آن مقطع زمانی پیشنهاد ما را قبول نکرد و به ما گفت که نمی‌خواهد این پیشنهاد تمدید قرارداد را بپذیرد. البته نه به دلایل اقتصادی، بلکه به این دلیل که مانوئل آکانجی برای خودش چنین تصمیمی گرفته است."

9404