نظر اسطوره آلمانی درباره نامزدهای قهرمانی و سقوط فصل بعد بوندس‌لیگا

نظر اسطوره آلمانی درباره نامزدهای قهرمانی و سقوط فصل بعد بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان در برنامه اسکای نظر خود را در مورد فصل جدید بوندسلیگا به وضوح می‌گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، دیتمار هامان، اسطوره آلمانی سابق باشگاه‌های ليورپول انگلیس و بایرن مونیخ آلمان در برنامه اسکای نود به برخی از شرایط رقابتی بین تیم‌های حاضر در مسابقات بوندس‌لیگای یک آلمان واکنش نشان می‌دهد.

دیتمار هامان تیم بروسیا دورتموند را دارای شرایط بسیار خوبی می‌داند و رقابت‌های فصل آینده بوندس‌لیگای آلمان را با قهرمانی زنبورهای وستفالن پیش‌بینی می‌کند و می‌گوید: "با نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله، آن‌ها دو بازیکن از بهترین مدافعان مرکزی آلمان را به خدمت گرفته‌اند. آن‌ها تا کنون در خط دفاعی تیم خود آسیب‌پذیر بوده‌اند. علاوه بر این، کریم آدیمی در جلو و اوزجان در خط میانی. دوست دارم اوزجان یا دست‌کم این نوع بازیکن‌ها به بایرن مونیخ نیز انتقال پیدا کنند."

دیتمار هامان بر خلاف همکار خود در رسانه اسکای اسپورتس، اریک مایجر که در روزهای گذشته در ستون اختصاصی خود از ماتیاس دی‌لیخت، بازیکن تازه‌وارد و ملی‌پوش هلندی بایرن مونیخ تمجید کرد، هنوز در مورد این بازیکن هلندی تردید دارد. جدا از بحث قهرمانی، در مورد سقوط هم دیتمار هامان از باشگاه‌های آگزبورگ و بوخوم از تیم‌هایی هستند که کاندیدای سقوط در فصل پیش رو هستند.

9404