تمرین ویژه لوییس سوارز برای اضافه شدن به تیم جدیدش(عکس)

تمرین ویژه لوییس سوارز برای اضافه شدن به تیم جدیدش(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی تیم جدید لوییس سوارز مشخص شد و این بازیکن اروگوئه ای قرار است فصل پیش رو را در تیم ناسیونال اروگوئه توپ بزند و بدین ترتیب دوباره به همان تیمی برگشته است که فوتبال خود را از آن جا آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، حرف و حدیث های زیادی مطرح بود که لوئیس سوارز می خواهد به لیگ آمریکا برود و بدین ترتیب سال های پایانی فوتبال حرفه ای خود را در آن جا ادامه دهد اما او اکنون تصمیم گرفته است تا راهی اروگوئه شود و بدین ترتیب دوران حرفه ای خود را در همان جایی به پایان برساند که از آن جا شروع کرده بود.

سوارز در این روز ها مشغول تمرین انفرادی است تا بدن خود را روی فرم نگه دارد و بدین ترتیب برای بازی در تیم جدیدش آماده باشد. این مهاجم اروگوئه در بارسلونا بین سال های 2014 تا 2020 روز های درخشانی داشت اما با آمدن رونالد کومان به طوری ناگهانی از بارسا کنار گذاشته شد و راهی اتلتیکو مادرید شد و پس از دو فصل حضور در روخی بلانکو اکنون این تیم را هم ترک کرده است و راهی تیم ناسیونال اروگوئه شده است.

سوارز از آن مهاجم هایی است که لحظاتی خاص در فوتبال اروپا ایجاد کرد؛ لحظاتی که نمی توان آن ها را فراموش کرد. چه زمانی که در لیورپول بود، چه زمانی که در بارسلونا بود و چه زمانی که در اتلتیکو مادرید بود.

1470