عکس؛ شکلک‌های مهاجم یوونتوس پس از زدن 2 گل به بارسلونا در 12 دقیقه!

عکس؛ شکلک‌های مهاجم یوونتوس پس از زدن 2 گل به بارسلونا در 12 دقیقه!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و یوونتوس بامداد چهارشنبه پنجم مرداد ماه از ساعت 5 به مصاف هم رفتند و این بازی دوستانه که در آمریکا برگزار می شد در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و بدین ترتیب شاگردان ژاوی هرناندز این بازی مقابل بیانکونری ها متوقف شدند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی دو بار پیش افتاد اما هر دو بار گل مساوی را دریافت کرد تا بدین ترتیب ژاوی هرناندز به این ضعف تیمش پی ببرد که بارسلونا اگر تحت فشار قرار بگیرد ممکن است نتواند نتیجه را حفظ کند و گل مساوی را دریافت کند.

گل های بارسلونا توسط عثمان دمبله در دقایق 34 و 40 به ثمر رسید و گل های یوونتوس را هم مویس کین در دقایق 39 و 51 به ثمر رساند.

مویس کین که پیش‌تر در پی اس جی بوده و از تابستان گذشته در یوونتوس توپ می زند، پس از گلزنی هایی که مقابل بارسلونا داشت، خوشحالی ویژه ای با شکلک درآوردن از خود به اجرا گذاشت. در واقع این مهاجم ایتالیایی پس از گلزنی حرکات موزونی را به اجرا گذاشت.

مهاجم یوونتوس در 12 دقیقه موفق شد دو گل به بارسلونا به ثمر برساند. در واقع اگر زمان بازی را محاسبه کنیم این دو گل در فاصله زمانی 12 دقیقه به ثمر رسیده اند هر چند که گل اول در نیمه اول بود و گل دوم در نیمه دوم.

1470