اولین صحبت‌های پدیده 17 ساله پس از پیوستن به بایرن‌مونیخ و واکنش جالب مدیر مونیخی‌ها

اولین صحبت‌های پدیده 17 ساله پس از پیوستن به بایرن‌مونیخ و واکنش جالب مدیر مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم جوان فرانسوی و پدیده هفده ساله جدید باواریایی‌ها بعد از پیوستن به این تیم آلمانی با خبرنگاران صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مدیران و مسئولان باواریایی‌ها ماتیس تل، پدیده جوان و هفده ساله باشگاه رن فرانسه را با امضای قراردادی به مدت پنج سال به خدمت این تیم آلمانی درآوردند. ماتیس تل پس از امضای قرارداد خود با مونیخی‌ها به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "اف سی بایرن یکی از بهترین تیم‌های جهان است. من واقعا منتظر این چالش بزرگ هستم و همه چیز را برای این باشگاه خواهم داد. مذاکرات با حسن صالیحمیدزیچ و افراد مسئول در اف سی بایرن واقعا من را تحت تاثیر قرار داد و به سرعت متوجه شدم که واقعا می‌خواهم به مونیخ بروم."

هم‌چنین حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی بایرن مونیخ در واکنش به انتقال این جوان 17 ساله به مونیخ، به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "ماتیس تل یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای اروپا، مهاجمی بسیار سریع، از نظر فنی قوی و همه‌کاره است. او با تیم رده سنی زیر هفده سال فرانسه امسال و به عنوان کاپیتان این تیم، قهرمان جام ملت‌های اروپا در این رده سنی شد."

مدیر ورزشی بوسنیایی باواریایی‌ها در ادامه صحبت‌های خود راجع به پدیده سابق باشگاه رن فرانسه گفت: "ما مدت زمانی طولانی این بازیکن را زیر نظر داشتیم و اکنون توانسته‌ایم که او را متقاعد کنیم تا قدم‌های مهم بعدی خود را در مونیخ و همراه با ما بردارد. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم زیرا باشگاه‌های زیادی می‌خواستند این استعداد جوان را به خدمت بگیرند."

حسن صالیحمیدزیچ در پایان صحبت‌های خود در ارتباط با انجام این معامله و انتقال ماتیس تل به مونیخ گفت: "توسعه و پیشرفت چنین بازیکن جوان و فوق‌العاده‌ای یک پروژه هیجان‌انگیز برای همه ما در مونیخ است. البته ماتیس تل اکنون به زمان نیاز دارد؛ این بازیکن به زمان بازی و ریتم منظم نیاز دارد. همه ما متقاعد شده‌ایم که ماتیس تل آینده حرفه‌ای عالی و فوق‌العاده‌ای در پیش رو دارد؛ این جوان هفده ساله در حال حاضر به زمان نیاز دارد و بعد از آن به سرعت به تیم ما کمک خواهد کرد."

9404