آینده مبهم مدافع باسابقه و آلمانی دورتموند؛ احتمال تمدید قرارداد چقدر است؟

آینده مبهم مدافع باسابقه و آلمانی دورتموند؛ احتمال تمدید قرارداد چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - حضور نیکلاس زوله و نیکو اشلوتربک به معنای وضعیت رقابتی جدیدی برای متس هوملس است. به نظر می‌رسد که آینده این مدافع کهنه‌کار در بروسیا دورتموند با ابهام روبه‌رو است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، خبرنگار این رسانه این چنین گزارش می‌دهد که متس هوملز در صورت عقب افتادن از نیکلاس زوله و نیکو اشلوتربک شانس کمی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر همراه با مانشافت خواهد داشت. از سوی دیگر، تمدید قرارداد این بازیکن با بروسیا دورتموند که تا سال 2023 میلادی اعتبار دارد، ممکن است دست‌کم در شرایط فعلی دور از دسترس باشد.

متس هوملز که فصل گذشته دوازده بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، در طول تعطیلات خود در مونیخ در شیفت‌های اضافی کار کرد تا برای شروع تمرینات در بروسیا دورتموند آماده شود. طبق گزارش خبرنگار روزنامه آلمانی بیلد، سباستین کهل، مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند می‌گوید: "متس با فرم عالی و با انگیزه بالا و آماده برای حضور در مسابقات از تعطیلات بازگشته است. ما از وضعیت دفاع وسط خوشحالیم و هدف این است که پسرها از یکدیگر حمایت کنند و به اوج عملکرد خود برسند. همه می‌خواهند بازی کنند و این موضوع واضح است. با این اوصاف، باید دید چه کسی در نهایت پیروز خواهد شد."

9404