گلزنی ٢ جوان گمنام و بازی روان ستاره‌ها؛ در اولین نمایش پیش‌فصل یوونتوس چه گذشت؟

گلزنی ٢ جوان گمنام و بازی روان ستاره‌ها؛ در اولین نمایش پیش‌فصل یوونتوس چه گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان ماسیمیلیانو الگری در تیم یوونتوس در نخستین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود در تور آماده‌سازی پیش‌فصل تیم خود، موفق شدند که با دو گل از سد حریف مکزیکی خود عبور کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، یوونتوس برتری خود را در تور پیش‌فصل آمریکا در شهر لاس وگاس در اولین بازی تدارکاتی و دوستانه خود نشان داد و حریفش تیم چیواس مکزیک را با نتیجه دو بر صفر شکست داد؛ اما شاید برای بیانکونری و هواداران پرشمارش مهم‌تر از نتیجه پیروزی در این مسابقه، نحوه بازی و عملکرد ستاره‌های جدید یوونتوس بود که به خوبی موفق شدند تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و بازی قابل قبولی از خود ارائه دهند.

یوونتوس در این دیدار با این ترکیب ابتدایی به میدان رفته بود:

ماتیا پرین، دنیلو، خوان کوادرادو، الکس ساندرو، گاتی، پل پوگبا، مانوئل لوکاتلی، نیکولو فاجولی، آنخل دی‌ماریا، مویس کین، داگارکا

بانوی پیر ایتالیا به کمتر از 10 دقیقه زمان نیاز داشت تا به گل اول خود دست پیدا کند و داگارکای بیست ساله روی یک ریباند از ضربه کرنر ارسالی، به زیبایی توپ را وارد دروازه حریف کرد. نکته جالب توجه این است که داگارکا تنها دو بار برای تیم اصلی یوونتوس به میدان رفته و در مجموع هشت دقیقه بازی کرده بود.

در پایان نیمه نخست این مسابقه، اگر چه یوونتوس تنها با یک گل زده به رختکن رفت، اما توانایی‌های فنی پل پوگبا و آنخل دی ماریا در همین نیمه اول بازی کاملا به نمایش گذاشته شد و هواداران یوونتوس و علاقه‌مندان به فوتبال را هیجان‌زده کرد. چیواس توانست عملکرد خوبی در بازی مقابل یوونتوس نشان بدهد و در بیشتر دقایق بازی گام به گام با یوونتوس به جلو می‌رفت؛ اگر چه واضح بود که سطح بازی بانوی پیر ایتالیا، یک کلاس بالاتر از حربف مکزیکی خود در این دیدار دوستانه و تدارکاتی است.

سرانجام بیانکونری‌ها توانستند در دقیقه 80 این بازی تعداد گل‌های زده خود را دو برابر کنند؛ زیرا ماتیا کامپاگنون پس از یک کات بک زیبا، یک ضربه پایانی زیبا هم به گوشه پایینی دروازه شلیک کرد و گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند.

یوونتوسی‌ها در مسابقه دوستانه و تدارکاتی بعدی خود، روز چهارشنبه با تیم بارسلونا دیدار خواهند کرد.

9404