هدف لیورپولی‌ها برای فصل بعد؛ فتح چهارگانه

هدف لیورپولی‌ها برای فصل بعد؛ فتح چهارگانه

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول می‌گوید که آن‌ها در فصل آینده برای پیروزی در تمامی‌ بازی‌ها و فتح عناوین به میدان می‌روند. 

به گزارش فوتبالی، قرمزهای بندر مرسی ساید در فصل گذشته فراز و نشیب‌های زیادی سپری کردند. آن‌ها در ابتدا موفق به قهرمانی در جام اتحادیه و جام حذفی شدند و تا هفته آخر شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را داشتند، اما در هر دو تورنمنت به نایب قهرمانی رسیدند. شاگردان کلوپ در هفته آخر اسیر کامبک فراموش نشدنی منچسترسیتی و پپ گواردیولا شدند و در فینال لیگ قهرمانان با گل رودریگو مقابل رئال مادرید تن به شکست دادند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، رابرتسون به خبرنگاران گفت: "من فکر می‌کنم زمانی که شما برای باشگاهی مثل لیورپول بازی می‌کنید، مردم همیشه از شما توقع دارند و باید با این قضیه کنار بیایید و همیشه این کار را کرده‌ایم. ما حتی از خودمان نیز توقعاتی داریم و می‌خواهیم همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و بهترین ورژن خود در زمین باشیم. فکر می‌کنم در فصل گذشته در بسیاری از مواقع این را نشان دادیم. در نهایت فصل بر وفق مراد ما پیش نرفت، اما وقتی به عقب نگاه می‌کنم، خاطرات خوبی به یادم می‌آید. ما دوست داریم حس بالا بردن جام را تجربه کنیم. فصل گذشته دو بار این کار را کردیم. باید به خودمان ایمان داشته باشیم و فصل آینده برای قهرمانی در تمامی جام‌ها بازی کنیم."

4416