جزئیات قرارداد انتقال سنگربان شياطين‌سرخ به فارست مشخص شد

جزئیات قرارداد انتقال سنگربان شياطين‌سرخ به فارست مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان بیست و پنج ساله باشگاه منچستر یونایتد انگلیس به صورت امضای قراردادی قرضی و برای مدت زمان یک فصل به باشگاه تازه به لیگ برتر جزیره صعود کرده یعنی ناتینگهام فارست ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، دین هندرسون، دروازه‌بان محصول آکادمی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس ضمن جدایی موقت از جمع بازیکنان شياطين سرخ شهر منچستر، با امضای قراردادی قرضی به مدت زمان اعتبار یک سال به باشگاه ناتینگهام فارست انگلستان منتقل شد و رقابت‌های فصل ۲۰۲۲/۲٠٢٣ را با قهرمان دو دوره اروپا یعنی همین تیم ناتینگهام فارست سپری خواهد کرد.

تیم فوتبال باشگاه ناتینگهام فارست انگلستان بعد از کسب پیروزی در دیدار پلی‌آف صعود به لیگ برتر فوتبال جزیره مقابل هادرزفیلد تاون، به تازگی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان صعود کرده است.

لازم به ذکر است که در این قرارداد قرضی هیچ‌گونه بند خرید اجباری یا اختیاری تحت هیچ عنوانی گنجانده نشده و دین هندرسون با اتمام فصل پیش رو و قرارداد منعقد شده، به اولدترافورد باز خواهد گشت. هم‌چنین مدیران و مسئولان باشگاه ناتینگهام فارست انگلستان مبالغ مربوط به میزان حقوق و دستمزد این دروازه‌بان بریتانیایی سابق شیاطین سرخ‌پوش شهر منچستر را به طور کامل پرداخت خواهند نمود.

9404