علامت دادن مهاجم پرحاشیه ایتالیایی به تیم‌های لالیگا

علامت دادن مهاجم پرحاشیه ایتالیایی به تیم‌های لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم پرحاشیه ایتالیایی درها را به روی تغییر آینده اش باز گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم یک استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و از هوادارانش پرسیده است که ایا دوست دارند که او را در لالیگا ببینند. در حقیقت بالوتلی پرچم ایتالیا، یک توپ و اسم خودش به علاوه علامت سوال را بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرده و از مخاطبانش خواسته که نظر بدهند که آیا دوست دارند که او را در فوتبال اسپانیا ببینند یا نه.

در حال حاضر والنسیا تنها تیم لالیگایی است که شایعاتی در مورد تمایلشان به جذب بالوتلی مطرح شده است.  البته مورات سانچاک، مدیر باشگاه آدانا دمیرسپور اعلام کرده بود که هیچ پیشنهادی از والنسیا برای انتقال بالوتلی دریافت نکرده اند.

بالوتلی عملکرد خوبی در آدانا داشت و توانست دوران فوتبالش را کمی نجات بدهد. این مهاجم به صورت رایگان از مونزا راهی آدانا دمیرسپور شد که هجده گل  و چهار پاس گل داشت و فقط دو گل تا ثبت عنوان بهترین گلزن فصل لیگ ترکیه کم آورد. ماریو فصل گذشته در 33 بازی در لیگ ترکیه 2178 دقیقه به میدان رفت که عملکرد درخشانی از خود ارائه داد. ماریو تا 2024 با آدانا قرارداد دارد و در حال حاضر توانسته نگاه برخی باشگاه ها را به لطف عملکرد خوبش به خود جلب کند.

4125