درخواست جدی ناگلزمان از مدیران مونیخی: 'ماشین پرسینگ' را جذب کنید!

درخواست جدی ناگلزمان از مدیران مونیخی: 'ماشین پرسینگ' را جذب کنید!

پايگاه خبری فوتبالی - کونراد لایمر هنوز هم هدف اصلی یولیان ناگلزمان برای ملحق شدن به باشگاه بایرن مونیخ به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، مديران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان هم‌چنان به جذب و به خدمت گرفتن کونراد لایمر، ستاره لایپزیش علاقه شدیدی نشان می‌دهند. در حقیقت، این یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی‌هاست که می‌خواهد با یکی از بازیکنان قدیمی خود مجددا کار کند و خبرنگار نشریه آلمانی بیلد هم‌چنان نیز این خبر را تایید می‌کند. خبرنگار نشریه آلمانی بیلد در تازه‌ترین گزارش خود عنوان کرده که یولیان ناگلزمان از سران و مقامات باشگاه بایرن مونیخ درخواست جدی داشته است.

خبرنگار نشریه بیلد می‌گوید که یولیان ناگلزمان به مدیران مونیخی‌ها گفته است که برای رقابت‌های فصل آینده بوندس‌لیگا به حضور کونراد لایمر در ترکیب تیم خود نیاز دارد. رسانه‌ها و نشریات آلمانی از کونراد لایمر، ستاره اتریشی تیم لایپزیش به عنوان به عنوان 'ماشین پرسینگ' نام می‌برند و یولیان ناگلزمان نیز این بازیکن را برای قلب زمین در نظر گرفته است. قرارداد هافبک ملی‌پوش اتریشی تا سال ۲۰۲۳ میلادی با مقامات باشگاه لایپزیش اعتبار خواهد داشت و به نظر می‌رسد که اختلاف مبلغی معادل رقم ۱۰ میلیون یورو که میان طرفین در این زمینه وجود دارد نیز به زودی حل شود. مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ روی مبلغی معادل رقم بیست میلیون یورو و سران و مقامات باشگاه لایپزیش روی مبلغی معادل رقم سی میلیون یورو برای انجام این معامله پافشاری می‌کنند.

بعد از دایوت اوپامکانو و مارسل زابیتسر، این سومین بازیکن لایپزیش است که می‌تواند باز هم با یولیان ناگلزمان در باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز همکاری کند.

9404