خروج قطعی دو دروازه‌بان بایرن‌مونیخ در تابستان

خروج قطعی دو دروازه‌بان بایرن‌مونیخ در تابستان

پايگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار است دو دروازه‌بان ذخیره تیم خود را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، کریستین فروختل و رون توربن هافمن، بازیکنانی هستند که نتوانستند راهی برای حضور در تیم اصلی بایرن مونیخ پیدا کنند و بر همین اساس مونیخ را ترک می‌کنند.

کریستین فروختل بیست و دو ساله به باشگاه اتریشی آستریا وین خواهد پیوست. این دروازه‌بان قرار است قرارداد سه ساله‌ای امضا کند اما مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ گزینه بازخرید را در قرارداد این بازیکن خواهند گنجاند.

با رفتن کریستین فروختن، یوهانس شنک نوزده ساله، به عنوان دروازه‌بان شماره سه پشت سر مانوئل نویر و اسون اولرایش قرار خواهد گرفت.

رون توربن هافمن نیز راهی باشگاه اینتراخت برانشوایک از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم آلمان یا همان بوندس‌لیگای دو خواهد شد. این دروازه‌بان سی و سه ساله با مبلغی معادل رقم سیصد هزار یورو و تا سال 2024 میلادی به اینتراخت برانشوایک می‌رود. این دروازه‌بان با تجربه در این ارتباط چنین می‌گوید: "من می‌خواهم فصل آینده خود را به عنوان دروازه‌بان اول در لیگ دسته دوم معرفی کنم. هدف بزرگ من صعود به رقابت‌های بوندس‌لیگای یک است؛ حتی اگر در حال حاضر تنها 9 دروازه‌بان از آلمان در آن لیگ بازی کنند و میانگین تقریبا سی سال را داشته باشند. من سخت برای آن هدف کار خواهم کرد."

9404