مهاجم جوان در آستانه ترک میلان/ دو قرارداد قرضی روسونری دائمی می‌شود

مهاجم جوان در آستانه ترک میلان/ دو قرارداد قرضی روسونری دائمی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارشات منتشر شده، مارکو لازتیچ در آستانه ترک میلان بوده ولی زمان دائمی شدن قراردادهای مسیاس و فلورنتزی تقریبا مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، خبرنگار این رسانه ایتالیایی در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت بازیکنان باشگاه آث میلان از جمله مارکو لازتیچ جوان، جونیور مسیاس و آلساندرو فلورنتزی پرداخته است.

در رابطه با جونیور مسیاس و الساندرو فلورنتزی توافقات نهایی حاصل شده اما دلیل تاخیر مقامات روسونری این است که آن‌ها در انتظار اتمام کامل مهلت قرارداد فعلی خودشان هستند که بعد از هجدهم ماه ژوئن یعنی همین ماه جاری میلادی می‌باشد. در رابطه با ساندرو تونالی نیز شاهد چنین سناریوی مشابهی بودیم که مدیریت روسونری پس از اتمام مهلت قرارداد قرضی، بند دائمی سازی این قرارداد را فعال کرد.

مارکو لازتیچ مهاجم جوانی است که با امیدهای فراوانی راهی باشگاه آث میلان ایتالیا شد و در ابتدا حتی این طور به نظر می‌رسید که با وجود بحران مصدومیت در نوک خط حمله روسونری، این مهاجم جوان فرصت بیشتری را برای بازی و حضور در این تیم خواهد داشت.

با تمام این اوصاف، مارکو لازتیچ تقریبا کل رقابت‌های فصل اخیر را در تیم پریماورای آث میلان پشت سر گذاشت و در حال حاضر برای کسب فرصت بازی و حضور بیشتر، در یک قدمی خروج قرضی از باشگاه آث میلان ایتالیا قرار گرفته است. مقصد احتمالی این ستاره جوان خط حمله روسونری یکی از تیم‌های تازه به رقابت‌های سری آ ایتالیا صعود کرده می‌باشد.

9404