پیشنهاد استقلال به فولاد؛ رضاوند در ازای کوشکی

پیشنهاد استقلال به فولاد؛ رضاوند در ازای کوشکی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال بسته پیشنهادی جدیدی به فولاد خوزستان در رابطه با صدور رضایت‌نامه هافبک سابق این تیم ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته آرش رضاوند را از استقلال به خدمت گرفت خواستار دریافت رضایت‌نامه قطعی این بازیکن شد تا این هافبک را در لیگ بیست و دوم در اختیار داشته باشد.

با توجه به نمایش رضاوند در فولاد و عملکرد مثبتی که از زمان پیوستن به این داشته است جواد نکونام از گرشاسبی درخواست کرده تا زمینه انتقال دائمی این بازیکن به جمع فولادی‌ها را فراهم کند.

باشگاه استقلال در پاسخ به درخواست باشگاه فولاد خواستار انتقال علیرضا کوشکی وینگر جوان فولاد شده است. کوشکی هم به مانند رضاوند در نقل و انتقالات زمستانی، از پیکان و البته با صدور رضایت‌نامه قطعی راهی این تیم شد.

کوشکی در نیم فصل لیگ بیست و یکم با علاوه بر فولاد مورد توجه سرخابی‌ها نیز قرار گرفته بود اما در نهایت فولاد خوزستان با پرداخت 6 میلیارد تومان این بازیکن را به دمت گرفت.

باید منتظر ماند و دید آیا فولادی‌ها که به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند حاضر خواهند شد در مقابل جذب قطعی رضاوند، رضایت نامه کوشکی را برای استقلال صادر کنند یا نه.

7655