دورتموند ستاره ترک‌تبار را برای جانشینی ویتسل در نظر دارد

دورتموند ستاره ترک‌تبار را برای جانشینی ویتسل در نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند صالح اوزجان را برای جایگزینی اکسل ویتسل در نظر دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکسپرس، مقامات و مدیران باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تغییرات زیادی را در ترکیب تیم خود در رقابت‌های فصل آينده شاهد خواهند بود. در سال 2018 میلادی، اکسل ویتسل، هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک به باشگاه بروسیا دورتموند آلمان منتقل شد؛ ولی این بازیکن ملی‌پوش و بلژیکی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به صورت رایگان زنبورها و وستفالن را ترک خواهد کرد. مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان جانشین احتمالی این ملی‌پوش بلژیکی در تیم خود را در باشگاه اف سی کلن پیدا کرده است.

همان‌طور که خبرنگار نشریه اکسپرس گزارش می‌دهد، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان صالح اوزجان، بازیکن ترک تبار اف سی کلن را برای جایگزینی اکسل ویتسل بلژیکی در جمع یاران و نفرات زنبورهای وستفالنی در نظر گرفته‌اند. صالح اوزجان به تازگی نخستین بازی ملی خود را در ماه مارس برای تیم ملی فوتبال ترکیه انجام داد. موضوعی که برای صالح اوزجان می‌تواند موفقیت نسبتا بزرگی محسوب شود. این بازیکن بیست و چهار ساله در ابتدای رقابت‌های فصلی که گذشت، بازیکنی ثابت در تیم اف سی کلن آلمان نبود ولی در اواسط رقابت‌ها باومگارت از او به عنوان بازیکنی اصلی و فیکس در ترکیب تیم خود استفاده کرد و تقریبا در هر مسابقه نود دقیقه در زمین رقابت با حریفان اف سی کلن حضور داشت.

جدا از نشریه اکسپرس، خبرنگار رسانه فوسبال ترنسفر آلمان نیز نامزدی صالح اوزجان را به عنوان جانشین اکسل ویتسل در باشگاه بروسیا دورتموند آلمان منطقی می‌داند. بازیکن اف سی کلن جدا از شرایط خوب در رقابت‌های فصلی که به تازگی به اتمام رسید، قراردادش در سال 2023 میلادی به پایان خواهد رسید. از این رو هزینه زیادی را به مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تحمیل نخواهد کرد.

9404