میلان هم‌چنان در پی ستاره گرگ‌ها/ مالدینی مهاجم خود را وارد معامله کرد

میلان هم‌چنان در پی ستاره گرگ‌ها/ مالدینی مهاجم خود را وارد معامله کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که پائولو مالدینی این مرتبه برای به دام انداختن وینگر ملی‌پوش و ایتالیایی جالوروسی قصد دارد تا از مهاجم کروات روسونری در انجام معامله استفاده کند و او را هم در پیشنهاد خود به پایتخت‌نشینان بگنجاند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، به نظر می‌رسد که نیکولو زانیولو، وینگر تیم ملی فوتبال ایتالیا و ستاره خطوط میانی و حمله باشگاه پایتخت‌نشین آ اس رم یکی از اهداف اصلی پائولو مالدینی، اسطوره تیم آث میلان و مدیر ورزشی این باشگاه ایتالیایی در بازار و پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو می‌باشد؛ البته که بر همین اساس هم بود که نخستین پیشنهاد مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان برای جذب و به خدمت گرفتن این وینگر ملی‌پوش و ایتالیایی رد شد.

مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا در ابتدا سعی داشت تا با پیشنهاد کردن الکسی سلماکر همراه با مبلغی پول نقد بتواند سران و مقامات باشگاه آ اس رم را به فروش نیکولو زانیولو راضی کند اما طبق انتظار این پیشنهاد سریعا توسط مدیران و مسئولان باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیایی رد شد.

خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در یکی از تازه‌ترین بروز رسانی‌های خود این‌چنین عنوان می‌کند که پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه آث میلان این مرتبه قصد دارد تا از آنته ربیچ، مهاجم تیم ملی فوتبال کرواسی و ستاره خط حمله باشگاه آث میلان ایتالیا برای کاهش قیمت وینگر ایتالیایی و ملی‌پوش چهل میلیون یورویی جالوروسی استفاده کند. پیشنهاد جدید سران و مقامات آث میلان و در راس آن‌ها پائولو مالدینی، انتقال آنته ربیچ به پایتخت به علاوه مبلغی معادل با رقم بیست و پنج میلیون یورو پول نقد می‌باشد.

آنته ربیچ هم‌چنین یک باشگاه خواهان و مشتری هم از کشور آلمان و از بوندس‌لیگای یک به نام وولفسبورگ دارد. با در نظر گرفتن این‌که آنته ربیچ می‌تواند به عنوان شماره 9 کاذب و نیز در هر دو بال سمت‌های راست و چپ هجومی تیم مورد استفاده قرار بگیرد، بر همین اساس توجه ژوزه مورینیو، سرمربی سرشناس و پرتغالی جالوروسی در پایتخت ایتالیا را به خود جلب کرده است و به همین دلیل، ادامه مذاکرات در این زمینه به مدیریت گرگ‌های پایتخت‌نشین آ اس رم بستگی دارد.

9404