معاوضه هندرسون و دارلو؛ سودآورترین راه برای حل مشکل دروازه منچستری‌ها

معاوضه هندرسون و دارلو؛ سودآورترین راه برای حل مشکل دروازه منچستری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلیس برای جذب دین هندرسون از منچستر یونایتد علاقه‌مند است که کارل دارلو را وارد این معامله کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان چاپ کشور انگلستان، خبرنگار این رسانه انگلیسی چنین گزارش می‌دهد که علی‌رغم عملکرد خیره‌کننده مارتین دوبراوکا در نیمه دوم فصل گذشته زیر نظر ادی هاو، سرمربی کلاغ‌ها، مدیران و مسئولان باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان به دنبال جذب و به خدمت گرفتن دین هندرسون، دروازه‌بان ذخیره داوید دخیا در جمع شیاطین سرخ به عنوان دروازه‌بان اول تیم کلاغ‌ها برای رقابت‌های فصل آینده می‌باشد. از آن‌جا که دین هندرسون در صدد گرفتن دستکش دروازه‌بانی نخست منچستر یونایتد از داوید دخیا می‌باشد، تنها به انجام یک انتقال قرضی فکر می‌کند.

مدیران و مقامات باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان می‌دانند که اریک تن‌هاگ برای رقابت‌های فصل جدید نیازمند جذب و به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان ذخیره برای داوید دخیا می‌باشد و امیدوار هستند که با ارائه پیشنهاد کارل دارلو به سران شیاطین سرخ، دروازه‌بان دوم این تیم سیاه و سفیدپوش که فصل گذشته هشت بار برای تیم نیوکاسل یونایتد به میدان رفت و در چهارچوب سنگر کلاغ‌ها قرار گرفت، انجام این معامله را تسریع بخشند.

اگر دین هندرسون از باشگاه منچستر یونایتد انگلستان جدا شود و با علم به این‌که لی گرانت بازنشستگی خود را اعلام کرده است، فصل آینده منچستر یونایتد فقط تام هیتون را به عنوان دروازه‌بان جانشین در اختیار خواهد داشت و با در نظر گرفتن این موضوعات، کارل دارلو که یک دروازه‌بان با تجربه و سی و یک ساله است، می‌تواند یک گزینه کاملا متناسب و به‌صرفه باشد. لی گرانت بعد از اعلام بازنشستگی خود، باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر را ترک کرده و به تیم مربی‌گری ایپسویچ تاون پیوسته است.

9404