هدف میلان در انتقالات: نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم!

هدف میلان در انتقالات: نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - بوتمان پیرامون آینده‌اش و علاقه دو تیم میلان و نیوکاسل به خودش می‌گوید که نمی‌خواهد و نمی‌تواند بیشتر از این صبر کند و امیدوار است که انتقالص به زودی تکمیل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، اسون بوتمان، بازیکن تیم لیل فرانسه که مدت‌هاست مورد نظر سران روسونری قرار دارد، در تازه‌ترین صحبت‌های خود در رابطه با آخرین وضعیت آینده‌اش اطلاعات جدیدی را به خبرنگاران رسانه‌ها داد.

با توجه به تکمیل فروش باشگاه میلان و روی کار آمدن رد برد انتظار می‌رود عملیات انتقال بوتمان به زودی تکمیل شود و پائولو مالدینی مشغول کار بر روی این موضوع می‌باشد.

آخرین بازی من با پیراهن لیل؟

"نمی‌دانم اما امیدوارم همین‌طور باشد. قصد من این است که حرکتی رو به جلو داشته باشم و امیدوارم انتقالم به زودی تکمیل شود و ترجیحا در زمان آماده‌سازی پیش فصل باشد که بتوانم با باشگاه جدید هماهنگ شوم."

میلان یا نیوکاسل؟

"هر دو به جذب من علاقه‌مند هستند اما نه می‌توانم و نه بیشترش را می‌خواهم. چیزی که می‌خواهم حرکتی رو به جلو و بازی در یک رقابت خوب است. نمی‌توانم صبر کنم اما این فقط به باشگاه و رقابتی بودن آن لیگ بستگی ندارد بلکه من باید در رابطه با آن باشگاه احساس خیلی خوبی نیز داشته باشم."

لازم به ذکر است که بعد از تغییر مالکیت باشگاه میلان از صندوق الیوت به شرکت آمریکایی رد برد با مدیریت جری کاردیناله، مالک جدید قول همکاری با مدیران قبلی باشگاه برای انجام نقل و انتقالات و ساختن میلانی قوی را به هواداران این تیم داده است.

9404