سنگربان شیاطین‌سرخ مشتاق انتقال از منچستر به نیوکاسل

سنگربان شیاطین‌سرخ مشتاق انتقال از منچستر به نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است دروازه‌بان انگلیسی، بار دیگر منچستر یونایتد را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Sunday People، دین هندرسون، دروازه‌بان منچستر یونایتد نسبت به انتقال به نیوکاسل امیدوار است. خبرنگار این رسانه انگلیسی در گزارش خود می‌گوید که این دروازه‌بان اگر فصل آینده شماره یک منچستر یونایتد نباشد، آماده است باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر را ترک کند.

انتظار می‌رود که اریک تن هاگ پس از ورودش در فصل آینده سر و صدای زیادی در رختکن منچستر یونایتد برپا کند و ستاره‌های زیادی از این تیم جدا شوند. اما مربی هلندی، اگر نتواند به دینو اطمینان خاطر بدهد، ممکن است برخلاف میلش با هندرسون خداحافظی کند.

گفته می‌شود که این بازیکن بیست و پنج ساله آماده انتقال است مگر این‌که تن هاگ به او اطمینان دهد که او در فصل آینده دروازه‌بان اول منچستر یونایتد خواهد بود. مدیریت باشگاه نیوکاسل یونایتد مایل بود دین هندرسون را به صورت قرضی در ژانویه به خدمت بگیرد و هم‌چنان آماده است تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، علاقه خود را افزایش دهد.

طبق گزارشات، ادی هاو، هندرسون را کاندیدای ایده‌آل برای جانشینی مارتین دوبراوکا در سنت جیمزز پارک می‌داند. با توجه به این‌که منچستر یونایتد باید یک جانشین مستقیم برای بازیکن قرضی سابق شفیلد یونایتد پیدا کند، آن‌ها احتمالا برای انتقال دین هندرسون مبلغ قابل ملاحظه‌ای را طلب خواهند کرد.

9404