خاطره جالب پدیده بارسلونا از اولین تماس با ژاوی

خاطره جالب پدیده بارسلونا از اولین تماس با ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو توره 19 ساله توانست فصل درخشانی در لیگ دسته سه اسپانیا داشته باشد و پس از ثبت 10 گل و هفت پاس گل در 33 بازی توانست راهی بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آکادمی راسینگ سانتاندر در گفتگویی در مورد روند انتقالش به بارسلونا صحبت کرد. توره گفت:" همه چیز سریع پیش رفت. ماتئو المانی مدیر ورزشی بارسلونا با وکیلم تماس گرفته بود. در اردوی تیم جوانان اسپانیا در لاس روزاس بودم که به من گفتند که ژاوی با من تماس تصویری گرفته است و پروژه اش را به من توضیح داد. وقتی ژاوی با من تماس تصویری گرفت، به خودم گند زده بودم (می خندد) ژاوی برخورد بسیار خوبی با من داشت، گویی که پسر خودش هستم. حقیقت این است که تماس خیلی خوبی بود. با جوان های بارسا هم صحبت کردم و به من گفتند که ژاوی با آنها هم برخورد خوبی دارد.  البته در حال حاضر با کاپیتان های بارسلونا صحبتی نداشتم."

پابلو توره پس از درخشش در آکادمی راسینگ سانتاندر و در حالی که مورد توجه تیم های دیگر نظیر رئال مادرید هم قرار داشت، راهی بارسا شد. بارسا امیدوار است که تجربه خوب جذب پدری را بتوان با جذب استعدادهای دیگر فوتبال اسپانیا ادامه بدهد و پابلو توره می تواند یکی از چهره های امیدبخش این تیم برای آینده باشد.

4125