علاقه ماتیچ به ستاره جوان و تونسی منچستريونايتد

علاقه ماتیچ به ستاره جوان و تونسی منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن پر تجربه شیاطین سرخ از جوان اول این تیم سرخ‌پوش شهر منچستر انگلیس می‌گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، نمانیا ماتیچ، هافبک تیم ملی فوتبال کرواسی و ستاره سابق خط میانی شیاطین سرخ می‌گوید که بعد از ترک منچستر یونایتد، هانیبال مجبری را زیر نظر خواهد داشت. هافبک صربستانی تابستان امسال بعد از پایان قراردادش از این تیم جدا می‌شود.

اما نمانیا ماتیچ پیشرفت مجبری نوزده ساله را تماشا خواهد کرد و امیدوار است که این ملی‌پوش تونسی با سرمربی جدید و هلندی شیاطین سرخ یعنی اریک تن هاگ، فرصت‌های بیشتری به دست آورد. ماتیچ به وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد گفت: "باید بگویم هانیبال بازیکنی فوق‌العاده و شخصیت بزرگی است. استعدادی که او دارد، باید از آن استفاده کند. من واقعا می‌خواهم او را در آینده ببینم و چگونه رشد خواهد کرد."

هافبک تیم ملی فوتبال کرواسی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص بازیکن جوان و تونسی شیاطین سرخ چنین گفت: "امیدوارم او را ببینم که دقایق بیشتری کسب کند. فکر می‌کنم هر بار که این بازیکن جوان را در تمرینات می‌بینم، با کیفیت خود من را شگفت‌زده می‌کند. او هنوز جوان است؛ اما من بسیار هیجان‌زده هستم. من واقعا می‌خواهم ببینم که این جوان چگونه در حال رشد و پیشرفت است."

9404