دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در پی جذب سنگربان منچستريونايتد

دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در پی جذب سنگربان منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری انگلیسی، مدیران و مسئولان دو باشگاه فولام و بورنموث انگلیس که تیم‌هایشان به تازگی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره صعود کرده‌اند، در اندیشه جذب و به خدمت گرفتن قرضی دین هندرسون، دروازه‌بان دوم و ذخیره باشگاه منچستر یونایتد برای تقویت پست روی خط دروازه تیم‌های خود می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه The Sun چاپ کشور انگلستان، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد می‌خواهند نیمی از حقوق یکصد و بیست هزار پوندی دین هندرسون، دروازه‌بان دوم تیم خود و ذخیره داوید دخیای اسپانیایی را در هر هفته پرداخت نمایند تا این بازیکن بتواند موقتا از جمع نفرات قرمزپوش شیاطین سرخ شهر منچستر جدا شود. گیلاس‌ها در حال حاضر از سایر تیم‌های خواهان دین هندرسون پیشی و سبقت گرفته‌اند. البته که باید در این مسیر، با دیگر باشگاهی که به تازگی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان صعود کرده است یعنی تیم فولام به رقابت تنگاتنگی بپردازند.

دین هندرسون بیست و پنج ساله در رقابت‌های فصل گذشته ليگ برتر فوتبال جزیره زمان کوتاهی از مسابقات فصل به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم تبدیل و انتخاب شد؛ اما بعد از درخشش دوباره داوید دخیا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا و سنگربان شماره یک باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل، هندرسون تنها در سه مسابقه موفق شد که به عنوان دروازه‌بان نخست منچستر یونایتد انتخاب شده و توسط کادر فنی وقت شیاطین سرخ در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان و با پیراهن این تیم از شهر منچستر برابر حریفان و رقبا به میدان مسابقات و رقابت‌ها برود و برای تیم خود بازی کرده و به انجام وظیفه بپردازد.

لازم به ذکر است که در زمان حضور اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ در این تیم یکی دو مرتبه در چهارچوب دروازه تیم خود استفاده کرده بود ولی با خروج این سرمربی و جایگزینی رالف رانگنیک آلمانی روی نیمکت هدایت منچستری‌ها و هم‌چنین با درخشش مجدد داوید دخیا، سنگربان ملی‌پوش و اسپانیایی درون دروازه این تیم، این دین هندرسون بود که دوباره به روی نیمکت ذخیره‌های تیمش بازگشته بود.

9404