رونمایی آلگری از «پیرلوی جدید» در یوونتوس

رونمایی آلگری از «پیرلوی جدید» در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در حالی که شانس چندانی برای قهرمانی لیگ ایتالیا ندارد و حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است، از فرصتی مناسب در هفته های پایانی فصل استفاده کرده تا به جوان ها فرصت بدهد که یکی از چهره های ویژه فابیو میرتی، جدیدترین پدیده آکادمی یوونتوس است.

به گزارش فوتبالی، میرتی در مقابل ونزیا برای اولین بار فیکس بود که نمایش خوبی هم داشت. آلگری از عملکرد میرتی در میانه زمین راضی است. این بازیکن کلاس بازی و شخصیت خاص خود را دارد. آلگری پس از جدایی بنتانکور در زمستان با توجه به این که تقویتی در میانه زمین نداشت، به گزینه های مختلفی فکر کرد. آرتور نتوانست گره گشا باشد، لوکاتلی مصدوم است و زکریا ترجیح می دهد در پست های دیگری بازی کند. یووه بارها از دنیلو در خط هافبک استفاده کرده است اما در مقابل ونزیا، بازیکن برزیلی به پست اصلی خود یعنی دفاع راست برگشت و بدین ترتیب میرتی در خط هافبک قرار گرفت که نمایش خوبی از خود ارائه داد.

میرتی 18 ساله را می توان ستاره آینده یوونتوس دانست، بازیکنی که با تورینی ها به جمع چهار تیم برتر چمپیونزلیگ جوانان هم رسیده است. موهرموویچ در خط دفاعی و سوله و چیبوزو در خط حمله دیگر پدیده های آینده دار آکادمی یوونتوس به شمار می روند. تورینی ها البته در نیمه نهایی چمپیونزلیگ جوانان مقابل بنفیکا شکست خوردند.

عملکرد خوب میرتی تحسین های زیادی را برانگیخته است و برخی او را با پیرلو، اسطوره فراموش نشدنی یوونتوس مذاکره می کنند.

4125