عکس؛ کل‌کل هافبک منچستریونایتد با هواداران آرسنال

عکس؛ کل‌کل هافبک منچستریونایتد با هواداران آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - نمانیا ماتیچ هافبک منچستریونایتد پس از شکست تیمش در مقابل آرسنال، حرکتی را انجام داد که خاطره رفتار ژوزه مورینیو در زمان حضورش در شیاطین سرخ را تکرار کرد.

به گزارش فوتبالی، ماتیچ در شب شکست منچستریونایتد مقابل آرسنال با نتیجه سه بر یک، در ترکیب اصلی قرار داشت و پاس گل اول را به رونالدو داد اما مهمان نتوانست از فرصت هایش استفاده کند و دهمین شکست فصلش را تحمل کرد.

ماتیچ که در تابستان از اولدترافورد جدا می شود، در دقیقه 77 با مارکوس رشفورد تعویض شد. بازیکن صربستانی با تمسخر هواداران آرسنال مواجه شد اما نتوانست جلوی خود را بگیرد. این هافبک 33 ساله با انگشتانش دو عدد سه و صفر را به هواداران توپچی ها نشان داد. اشاره ماتیچ به سه قهرمانی لیگ در دوران فوتبالش بود چرا که دو بار با چلسی و یک بار با بنفیکا قهرمان لیگ شده است. در این مدت آرسنال هیچ لیگی را نبرده است. آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ انگلیس به سال 2004 برمی گردد.

حرکت ماتیچ خیلی ها را یاد رفتار مورینیو در سال 2018 پس از شکست مقابل تاتنهام انداخت. در آن زمان مورینیو که از شکست یونایتد مقابل تاتنهام عصبانی بود، گفت:" می دانید که نتیجه چه بود؟ سه بر صفر. اما این (اشاره به سه انگشت) یعنی چه؟ یعنی سه قهرمانی لیگ انگلیس و من به تنهایی بیشتر از 19 مربی دیگر قهرمان لیگ شدم. من سه بار قهرمان شدم و آنها روی هم دو تا. پس احترام، احترام و احترام."

4125