حاضران و غایبان میلان برای مصاف حساس امشب با لاتزیو مشخص شدند

حاضران و غایبان میلان برای مصاف حساس امشب با لاتزیو مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش مقابل بیانکوچلستی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی در نشست خبری پیش از ديدار حساس امشب میلان مقابل لاتزیو در سری آ ایتالیا صحبت‌های مهمی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"کاملاً از ماجراجویی که در آن هستیم باخبریم. این مهیج ترین و فوق‌العاده ترین سفری است که می‌توانیم تجربه کنیم. بر روی بازی امشب متمرکز شده‌ایم."

حمایت هواداران روسونری با وجود شکست سه بر صفر برابر اینتر و حذف از نیمه نهایی کوپا ایتالیا؟

"هواداران ما پیش از این خود را قهرمان اسکودتو می‌دانند، به این دلیل که آن‌ها بهترین هواداران در دنیا هستند. آن‌ها از ما محافظت می‌کنند، دلیل انگیزه ما هستند و حضور گسترده آن‌ها در بازی خارج از خانه امشب کمک بزرگی خواهد بود."

بازگشت زلاتان به تمرینات گروهی و در دسترس بودن او در این بازی؟

"زلاتان نور درخشان این تیم است. او فردی غیر قابل توقف است و هر کاری برای کمک به تیم انجام می‌دهد که بتواند در دسترس باشد."

شایعات و حواشی اخیر ربیچ و مشکل او با تیم؟

"چنین چیزی نیست، ربیچ یک مشکل مزمن در ناحیه تاندون زانوی خود دارد و به همین دلیل، دو روز مشغول فیزیوتراپی بود اما حالا آماده است."

انتظار شما از لاتزیو؟

"لاتزیو پتانسیل هجومی بالایی داشته و بازیکنان با کیفیتی چون ساویچ را برای این منظور در اختیار دارد. ما قبلاً تلاش کردیم تا با فشار خط میانی او را مهار کنیم و فردا هم دوباره همین کار را خواهیم کرد. درست است ما آن طور که باید، اخیراً گلزنی نکرده‌ایم و آمار هم همین را می‌گوید. فراموش نکنید که ما فعلاً یا اول هستیم یا دوم، به این دلیل که اینتر یک بازی کمتر از ما دارد و می‌خواهیم با پیروزی در هر بازی خود را آن بالا حفظ کنیم."

استفانو پیولی هم‌چنین در این نشست خبری تأیید کرد که برای دیدار امشب تیمش با لاتزیو، زلاتان ابراهیموویچ، آنته ربیچ و آلسیو رومانیولی بر روی نیمکت حضور خواهند داشت و در دسترس خواهند بود. با این حال، اسماعیل بن ناصر به دلیل مصدومیت در کنار الساندرو فلورنتزی در دسترس نخواهند بود.

9404