شفیعی: تراکتوری‌ها مرا پیچاندند!

شفیعی: تراکتوری‌ها مرا پیچاندند!

پایگاه خبری فوتبالی-  مدافع اسبق تراکتور می‌گوید روزی که به لیگ ایران بازخواهد گشت راجع به تراکتور صحبت خواهد کرد و درد و دل های بسیاری دارد.

به گزارش فوتبالی، خالد شفیعی که مدتی است در لیگ بنگلادش و در تیم‌ باشوندارا مشغول بازی است در گفتگو با خبرنگار فوتبالی راجع به آخرین شرایط خودش عنوان داشت:" شرایطمان خوب است و نیم فصل اول را با صدرنشینی و ۴ امتیاز اختلاف به پایان رساندیم. سه نفر از بازیکنان اصلی‌مان مصدومیت شدید داشتند و نتوانستند همراه ما باشند و بازی ها را سخت پشت سر گذاشتیم و مسئولان تیم در پنجره نقل و انتقالاتی دنبال تقویت تیم هستند."

خالد که همراه صدرنشین بنگلادش در مسابقات AFC کاپ -  که سطح دوم رقابت های باشگاهی آسیاست - حضور خواهد داشت، در این رابطه توضیح داد:" ماه آینده این بازی‌ها در هند برگزار خواهد شد و تیم های شرکت کننده باکیفیت هستند و تمام تلاشمان را می کنیم تا به دور بعد صعود کرده و تماینده خوبی باشیم".

از شفیعی درباره شرایط بازی در لیگ بنگلادش پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" به جز تیم‌ ما که استادیوم خوبی دارد، مابقی تیمها، زمین‌های مساعدی ندارند و لیگ بسیار درگیرانه و فیزیکی است چرا که بازیکنان آفریقایی زیادی اینجا کار می کنند. از لحاظ زندگی، شلوغی کمی اذیت کننده است ولی در هر حال سختی‌های مسیر مانع از دنبال کردن هدفم‌ نیست.

وی ادامه داد: "قبل من ناصر خان حجازی و آقای بیژن طاهری اینجا بودند و باید به این‌ نکته اشاره کنم که از مرحوم‌ ناصر خان خیلی به نیکی یاد می کنند و واقعا دوستش دارند و در باشگاه هایی که رفته‌ام عکس ایشان را دیده‌ام و برایم جای خوشحالی دارد."

شفیعی در رابطه با اینکه فکری برای بازگشت  به فوتبال ایران ندارد اظهار داشت:" نیم فصل پیشنهاد داشتم ولی اجازه جدایی برایم ندادند. پنجره نقل و انتقالاتی دو کشور از لحاظ زمانی تفاوت هایی دارد و به همین دلیل اجازه ندادند."

مدافع سابق تی تی ها در رابطه با شرایط تراکتور ابراز تاسف کرده و گفت: " بازی‌های تراکتور و سپاهان را هم دنبال می کنم و بابت نتایج تراکتور، تیمی که سال ها برای قهرمانی می جنگید ناراحتم. من خودم را از طرفداران سرسخت این تیم می‌دانم و امیدوارم که بتوانند شرایط را تغییر دهند و موفق باشند. جایگاه کنونی این تیم لایق اسم تراکتور و لایق آن مردم پرشور نیست. طرفداران این تیم همیشه به من لطف دارند و هیچ وقت فراموششان‌ نمی‌کنم."

شفیعی در پایان عنوان داشت: "حرف‌های ناگفته زیاد است ولی اگر به ایران برگشتم‌ مفصل راجع به تراکتور صحبت می کنم. راجع به نحوه جدایی، تسویه حساب، پیشنهادی که برای بازگشت به من دادند و یک جورهایی مرا پیچاندند. درد و دل زیاد است ولی برای این تیم‌ همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم و دوستشان دارم و خاطراتم با پرشورها فراموش نشدنی است."

مصاحبه از حامد حاجی‌محمدی