اختلاف نظر شدید در دورتموند با ورود زامر به صف مخالفان/ پایان عصر روزه؟

اختلاف نظر شدید در دورتموند با ورود زامر به صف مخالفان/ پایان عصر روزه؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی دورتموند منتقدینی داخلی دارد و نام یک گزینه محبوب نیز برای جانشینی او مطرح شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد چاپ آلمان، به نظر می‌رسد جایگاه مارکو روزه در رأس کادر فنی بروسیا دورتموند از همیشه متزلزل‌تر شده باشد. تیم مارکو روزه در فصل جاری بوندسلیگا و سایر رقابت‌ها نمایش‌های متوسطی نشان داده و تا به امروز چند جام مختلف را از دست داده است. سباستین کئل که از فصل آینده مدیر ورزشی زنبورها خواهد شد و جایگاه میشائیل تسورک را خواهد گرفت، همچنان نسبت به این سرمربی امیدوار است و جدی‌ترین هوادار و حامی او در داخل باشگاه آلمانی به حساب می‌آید. اما این همه ماجرا نیست!

طبق این گزارش از خبرنگار نشریه اشپورت بیلد، مدیران بروسیا دورتموند آلمان در خصوص آینده مارکو روزه به تفاهم نرسیده‌اند. سباستین کئل و میشائیل تسورک هوادار و حامی این سرمربی هستند اما ماتیاس زامر کسی است که مارکو روزه را مورد انتقاد قرار می‌دهد. همه این‌ها در شرایطی است که هانس یواخیم واتسکه به عنوان مدیر باشگاه بروسیا دورتموند نیز شدیداً به نظر ماتیاس زامر احترام می‌گذارد و به نوعی نظرش به نظر زامر وابسته است!

بنابراین، یک دودستگی جدی در کادر مدیریتی بروسیا دورتموند پدید آمده و به نظر می‌رسد که آینده مارکو روزه در جمع زردپوشان وستفالنی همچنان مبهم باشد. ماتیاس زامر می‌گوید که ادین ترزیچ، گزینه بهتری برای نیمکت و هدایت بروسیا دورتموند آلمان است. البته ادین ترزیچ قبلاً بارها گفته که پست مدیر فنی را دوست دارد و می‌خواهد فصل آینده در کنار سباستین کئل حضور داشته باشد.

9404