واکنش مدافع بیانکونری به مردود شدن گلش/ چرا گل اول یوونتوس به کالیاری رد شد؟

واکنش مدافع بیانکونری به مردود شدن گلش/ چرا گل اول یوونتوس به کالیاری رد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جوان ایتالیایی بیانکونری بعد از پیروزی دیشب تیمش برابر کالیاری با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، لوکا پلگرینی، مدافع کناری سمت چپ و ایتالیایی يوونتوس در جریان دیدار شب گذشته تیمش مقابل کالیاری گلی به ثمر رساند که با دخالت کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد. پلگرینی در پایان این مسابقه به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "از اول سال من هم مثل بقیه برای بهتر شدن کار کردم. من خوشحالم که ثبات را یافته‌ام زیرا همه چیز آسان‌تر است و شما احساس بهتری دارید. من خوشحالم که حداقل در این مدت گذشته می‌توانم در این راه کمک کنم."

مدافع ایتالیایی بانوی پیر درباره مردود شدن گلی که به ثمر رساند، گفت: "من هنوز صحنه را ندیده‌ام و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاده است. اگر قوانین درست باشد، درست است. اگر توپ به بازوی شما برخورد کرد و وارد دروازه شد، مردود بودن صحیح است."

پلگرینی در پاسخ به سؤالی درباره بلوغ خود در بازیگری گفت: "من احساس می‌کنم متفاوت‌تر و بالغ تر هستم اما این طبیعی است. کسانی که در این‌جا بازی کرده‌اند می‌دانند بازی برای یوونتوس به چه معناست. از طریق ارتباط مداوم با قهرمانان، شما رشدی فوق‌العاده اما طبیعی دارید. من دو تجربه در خارج از کشور داشتم، اما مناسب بود که من تداوم در مسابقات و دقایق بازی کردن را پیدا کنم که رویای هر بازیکنی این است که در این‌جا بازی کند."

9404