عکس؛ درخواست مگوایر از داور برای گرفتن خطای هند هم‌تیمی؟!

عکس؛ درخواست مگوایر از داور برای گرفتن خطای هند هم‌تیمی؟!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته سی و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل اورتون شکست خورد و بدین ترتیب نتوانست از این بازی هم امتیازی بگیرد و بدین ترتیب شرایط برای شیاطین سرخ، بحرانی تر از پیش شد.

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر، مدافع انگلیسی و کاپیتان فعلی منچستر یونایتد یکی از ضعیف ترین چهره های شیاطین سرخ در این دیدار بود به طوری که در گلی که توسط اورتون در دقیقه 27 بازی به ثمر رسید هم به نوعی مقصر بود چرا که شوت گوردون پس از برخورد به او بود که تغییر مسیر داد و داوید دخیا نتوانست مسیر توپ را تشخیص دهد و این توپ وارد دروازه شد.

اما یکی از عجیب ترین صحنه ها که در شبکه های اجتماعی هم وایرال شده و تبدیل به سوژه طنز شده، مربوط به دقیقه 29 بازی است جایی که به نظر می رسد توپ به دست ماتیچ برخورد می کند و هری مگوایر بلافاصله دست خود را بالا می آورد و به شکلی که به نظر می رسد معتقد به خطای هند است، به داور اعتراض می کند! این صحنه در شبکه های اجتماعی سوژه شده است و کاربران معتقدند که مگوایر برای تیم حریف بازی می کند!

البته ممکن است منظور مگوایر در اینجا این بوده که خطای هندی رخ نداده است اما این حرکت در نوع خود عجیب است چرا که در این صورت مگوایر نباید واکنشی نشان می داد.

1470