فصل برای ملی‌پوش ایتالیایی میلان به پایان رسید/ رم تخفیف نمی‌دهد

فصل برای ملی‌پوش ایتالیایی میلان به پایان رسید/ رم تخفیف نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار اخیر میلان برابر بولونیا، از دست دادن دو امتیاز حیاتی در مسیر قهرمانی، تنها اتفاق مهم این بازی نبود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، آلساندرو فلورنتزی، ملی پوش ایتالیایی در این دیدار در سی دقیقه پایانی به زمین مسابقه آمد و از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد.

این بازیکن سی و یک ساله در روزهای بعد تحت بررسی و آزمایشات لازم قرار گرفت و دانیله لونگو، خبرنگار سرشناس نزدیک به روسونری در رابطه با آخرین وضعیت این بازیکن چنین عنوان می کند که شواهد موجود حاکی از پارگی مینیسک این بازیکن ملی‌پوش و ایتالیایی می باشد.

بنابراین، الساندرو فلورنتزی طی روزهای آینده در شهر رم پایتخت ایتالیا تحت یک عمل جراحی کی‌هول قرار می گیرد و با توجه به مدت زمان ریکاوری حداقل سی روزه فصل برای این بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی به پایان رسیده است.

الساندرو فلورنتزی پیش از این هم به محض ورودش به میلان نیز تحت یک عمل جراحی قرار گرفته بود و این دومین عمل جراحی این بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی محسوب می شود.

باید دید آیا مقامات روسونری قرارداد قرضی الساندرو فلورنتزی از باشگاه آ اس رم را دائمی خواهند کرد یا خیر؛ چرا که مدیریت جالوروسی حاضر نیست هیچ تخفیفی برای همتایان خود در تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان قائل شود.

9404