علاقه باشگاه‌های انگلیسی به هم‌بازی فرانسوی آزمون در لورکوزن

علاقه باشگاه‌های انگلیسی به هم‌بازی فرانسوی آزمون در لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - موسی دیابی هفته به هفته فرم قوی خود را پیشرفت می دهد. به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و شبکه Sport1، مدیریت باشگاه بایرلورکوزن آلمان ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو برای خرید و انتقال موسی دیابی، وینگر تیم خود از بعضی از تیم های انگلیسی پیشنهاداتی دریافت کند.

بعد از پایان رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگای آلمان ممکن است موسی دیابی از جمع بازیکنان تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان خارج شود. طبق این گزارش، سه باشگاه انگلیسی به نام های منچستر یونایتد، آرسنال و نیوکاسل یونایتد از لیگ برتر فوتبال جزیره به دنبال خرید و امضای قرارداد جدید با موسی دیابی، وینگر فرانسوی بایرلورکوزن هستند.

حدود چند روز پیش شایعه‌ای در مورد علاقه مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به این بازیکن فرانسوی بایرلورکوزن آلمان منتشر شد. قرارداد موسی دیابی تا سال 2025 میلادی با مدیریت باشگاه بایرلورکوزن معتبر و فاقد بند خروج است. از این رو صحبت از انتقال شصت میلیون یورویی می شود که البته این رقم به وسیله نشریه دیلی میل که یک رسانه انگلیسی است، منتشر شده است.

موسی دیابی در سال 2019 میلادی از باشگاه پار‌ی‌سن ژرمن فرانسه به باشگاه آلمانی بایرلورکوزن با مبلغی معادل با رقم پانزده میلیون یورو منتقل شد. چپ پای بیست و دو ساله تاکنون چهار بار برای تیم ملی فرانسه نیز به میدان رفته است. ادامه این گزارش چنین می گوید که زیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن آلمان، در حال حاضر به فکر یک جایگزین برای این وینگر فرانسوی است. گفته می شود کارلس پرز از آ اس رم در صدر گزینه‌های جایگزینی و خرید مقامات باشگاه بایرلورکوزن قرار دارد.

9404