پروژه دشوار مقامات بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره آژاکس

پروژه دشوار مقامات بارسلونا برای به خدمت گرفتن ستاره آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با جدیدترین گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی به خصوص رسانه‌های کاتالونیا، مقامات باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال خرید و به خدمت گرفتن یک مدافع کناری سمت راست جدید برای تکمیل پروژه تیم خود هستند و برای این منظور، نصیر مزروعی، مدافع کناری تیم ملی فوتبال مراکش و ستاره خط َدفاعی باشگاه آژاکس آمستردام هلند به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کاتالان‌ها به شمار می‌رود. قرارداد این بازیکن ملی‌پوش در پایان رقابت‌های فصل جاری به اتمام می‌رسد و او یک بازیکن آزاد خواهد بود و در بارسلونا این را یک فرصت بسیار عالی برای به خدمت گرفتن او می‌دانند.

این مدافع کناری سمت راست و ملی‌پوش مراکشی چند پیشنهاد جذاب از سایر باشگاه‌های اروپایی نیز دریافت کرده اما هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضاء نکرده است. اینتر ایتالیا، بروسیا دورتموند آلمان، آرسنال و لیدز یونایتد انگلستان باشگاه‌هایی هستند که خواهان جذب نصیر مزروعی هستند؛ اما از میان این چندین پیشنهاد مختلف و متنوع، به نظر می‌رسد که جذاب‌ترین پیشنهاد اقتصادی، بتواند آینده این بازیکن را مشخص کند.

نصیر مزروعی توسط مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه‌های مشهور و سرشناس دنیای فوتبال به مدیریت باشگاه بارسلونا پیشنهاد شد و مدیریت بلوگرانا نیز در موناکو پیشنهادی برای این بازیکن مراکشی ارائه کرد. مسئولین در باشگاه کاتالانی اعتقاد دارند که پیشنهاد آن‌ها به خوبی و در مسیر درستی قرار دارد و به نوعی، این بهترین پیشنهاد دریافتی برای بازیکن است. نصیر مزروعی در دو فصل اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز در مورد این بازیکن ملی‌پوش سؤال کرده اما به نظر می‌رسد که بارسلونا برای جذب این بازیکن بسیار جلوتر از بقیه قرار گرفته است. مدیریت باشگاه میلان به نوعی منصرف شده و حالا مقامات آرسنال و بروسیا دورتموند نیز تلاش خود را می‌کنند. بارسلونا می‌خواهد نصیر مزروعی را به صورت رایگان جذب کند و سپس در مورد وضعیت سرجینیو دست و دنی آلوز، دو مدافع کناری سمت راست اهل ایالات متحده آمریکا و برزیل فعلی تیم خود تصمیم‌گیری کند.

9404