پیشنهاد بارسلونا به ولورهمپتون برای حفظ ترائوره

پیشنهاد بارسلونا به ولورهمپتون برای حفظ ترائوره

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای دائمی کردن بازیکن قرضی 30 میلیون یورویی خود، ممکن است ترینکائو یا پویگ را وارد معامله کند.

به گزارش فوتبالی، فابریتزیو رومانو تایید کرده است که اگرچه بارسلونا از آداما ترائوره راضی است، اما احتمال دائمی کردن قرارداد بازیکن قرضی ولورهمپتون در شرایط فعلی بسیار کم است.

آداما ترائوره در ماه ژانویه به صورت قرضی تا پایان فصل به بارسلونا پیوست و تا کنون از فرم خوبی برخوردار بوده و برای آبی‌اناری‌‌ها در تمامی رقابت‌ها مجموعا 4 پاس‌گل در 8 بازی به‌ثبت رسانده‌است.

اکنون بارسلونا شانس این را دارد که قرارداد کوتاه‌مدت ترائوره را دائمی کند، اما برای آن هزینه ای در حدود 30 میلیون یورو لازم است. با توجه به مشکلات مالی، مدیریت باشگاه به دنبال مذاکره برای پرداخت هزینه پایین‌تری است و ممکن است فرانسیسکو ترینکائو یا حتی ریکی پویگ را به عنوان از رقم انتقال پیشنهاد دهند.

رومانو در این باره گفت: "بارسلونا واقعاً از آداما رضایت دارد، اما آن‌ها به‌دنبال مذتکره با وولوز هستند. من انتظار ندارم بارسلونا 30 میلیون یورو بپردازد. به عنوان بخشی از قرارداد، ترینکائو می تواند یکی از اسامی روی میز باشد و ریکی پویگ نیز ممکن‌است پیشنهاد شود."

نه‌تنها رومانو، بلکه حتی رئیس باشگاه، خوان لاپورتا، اعتراف کرد که باشگاه برای امضای قرارداد بلندمدت با ترائوره شرایط دشواری دارد.

لاپورته گفته بود: "آداما دی‌ان‌ای بارسا را دارد، او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. ما دوست داریم آداما ترائوره اینجا بماند، اما ما در شرایط مالی سختی هستیم. در پایان فصل خواهیم دید چه‌اتفاقی رخ‌می‌دهد."

9719