واکنش شزنی به لقب 'بهترین پنالتی‌گیر ایتالیا' پس از مهار پنالتی بازیکن سمپدوریا

واکنش شزنی به لقب 'بهترین پنالتی‌گیر ایتالیا' پس از مهار پنالتی بازیکن سمپدوریا

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملی‌پوش لهستانی بیانکونری در مسابقه شب گذشته تیمش مقابل سمپدوریا موفق ‌شد یک ضربه پنالتی بازیکنان حریف را مهار کرده و به تیمش در کسب پیروزی کمک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا و رسانه DAZN، وویچک شزنی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان و سنگربان نخست باشگاه یوونتوس ایتالیا در دیدار شب گذشته تیمش مقابل سمپدوریا که به برتری سه بر یک بانوی پیر انجامید، موفق شد که یک ضربه پنالتی بازیکنان حریف را در جریان بازی مهار کند. شزنی در پایان این مسابقه در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داد، صحبت‌هایی را مطرح کرد. سنگربان ملی‌پوش بیانکونری در خصوص مهار ضربه پنالتی بازیکنان سمپدوریا گفت: "انتظار یک پنالتی به وسط دروازه را داشتم؛ سپس ضربه زده شد و من سمت آن پریدم؛ فکر چندانی پشت این ماجرا و مهار توپ نبود."

وویچک شزنی در خصوص اعطای لقب 'بهترین پنالتی‌گیر ایتالیا' به او نیز این چنین واکنش نشان داد: "بابت آن خوشحال هستم و احساس خوبی دارم."

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان که سابقه حفاظت از دروازه تیم‌هایی نظیر آرسنال انگلستان و آ اس رم ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد، در خصوص پیروزی شب گذشته یوونتوس مقابل سمپدوریا گفت: "خوب کار کردیم و بازی را کنترل کردیم. بردن یک بازی به بردهای بیشتر کمک می‌کند؛ حتی وقتی‌ آسیب‌پذیر نشان می‌دهیم، بازی را طوری مدیریت می‌کنیم که با سه امتیاز به خانه برگردیم. باید از این لحظه لذت ببریم و متوقف نشویم."

وویچک شزنی در انتهای صحبت‌های خود در ارتباط با برگزاری بازی برگشت با ویارئال اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: "بازی با ویارئال سخت خواهد بود؛ آن‌ها در بازی مالکانه به‌ خوبی کار می‌کنند اما ما هم می‌دانیم که چطور مقابل آن‌ها قرار بگیریم و بازی کنیم."

9404