با وجود نیاز بایرنی‌ها به مدافع؛ سران مونیخ در پی فروش ستاره جوان تیم

با وجود نیاز بایرنی‌ها به مدافع؛ سران مونیخ در پی فروش ستاره جوان تیم

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود خروج نیکلاس زوله و نیاز به حضور یک مدافع میانی، باواریایی‌ها برنامه‌ای برای بازگشت کریس ریچاردز از هافنهایم ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ کشور آلمان، خبرنگار این رسانه طی گزارشی مدعی شده که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان با وجود نیاز به جذب یک مدافع میانی، به دنبال فروش کریس ریچاردز، بازیکن جوان خط دفاعی تیم خود است که اکنون به صورت قرضی در تیم هافنهایم حضور دارد. به نظر می‌رسد که این تصمیم مدیران بایرن مونیخ در راستای تغییر فلسفه باشگاه مونیخی و همچنین در راستای کسب درآمد از بازیکنان جوان تیم باشد.

کریس ریچاردز فصل خوبی را در تیم هافنهایم پشت سر گذاشته است؛ با این اوصاف، مدیران باواریایی‌ها در صورت دریافت پیشنهادی به مبلغی مابین 10 الی پانزده میلیون یورو، مشکلی با فروش این بازیکن جوان ندارند.

کریس ریچاردز در سال 2019 میلادی با قراردادی به ارزش 1.1 میلیون یورو از باشگاه دالاس خریداری شد و با توجه به بازی‌ها و نمایش‌های اخیر خود در ترکیب تیم هافنهایم می‌تواند در آینده به یک بازیکن مناسب برای حضور در بوندس‌لیگا تبدیل شود.

همه این ماجراها در شرایطی اتفاق می‌افتد که باشگاه بایرن مونیخ با توجه به خروج رایگان و به صورت آزاد نیکلاس زوله، مدافع ملی‌پوش آلمانی خود که در پایان رقابت‌های فصل جاری به بروسیا دورتموند خواهد پیوست، در تلاش برای یافتن جایگزین این بازیکن در خط دفاعی تیم خود است و به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی در سطح کلاس جهانی برای خط دفاعی تیم خود جهت حضور در مسابقات فصل آینده بوندسلیگا و سایر تورنمنت‌ها می‌باشد.

9404