سورپرایز ترکیب پی‌اس‌جی: قاتل امباپه

سورپرایز ترکیب پی‌اس‌جی: قاتل امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی به نظر می رسد که از مصدومیت ریکاوری کرده و امشب در ترکیب پی اس جی قرار می گیرد اما پوچتینو یک سورپرایز دیگر در ترکیبش دارد.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که ادریسا گوئی قرار است که امشب در برنابئو در ترکیب پی اس جی قرار بگیرد و مثلث خط هافبک ار در کنار وراتی و دنیلو تکمیل کند. هافبک سنگالی به جای پاردس مصدوم در ترکیب قرار خواهد گرفت. ادریسا دوشنبه گذشته با خطای خشن روی امباپه در تمرین پی اس جی به شدت خبرساز شده بود. انتشار ویدیوی آن صحنه باعث شد تا هواداران امباپه و پی اس جی به صفحه گوئی یورش ببرند و در نهایت این بازیکن مجبور شد که کامنت های صفحه خود را ببندد تا بیشتر فحش نخورد. حالا به نظر می رسد که پوچتینو  روی قدرت بدنی و جنگندگی هافبک سابق اورتون در برنابئو حساب خواهد کرد.

پاردس که در بازی رفت مقابل رئال مادرید در ترکیب اصلی قرار داشت، به علت مصدومیت در هفته های اخیر حضور نداشته است و برای بازی امشب مقابل رئال مادرید آمادگی کافی را ندارد.ادریسا فصل خوبی در پی اس جی نداشته اما پوچتینو حس می کند که این بازیکن با قدرت جنگندگی خود می تواند خط هافبک رئال را کنترل کند و  به صعود تیمش به یک هشتم نهایی کمک کند.

4125