بارسلونا چگونه پابلو توره را از چنگ رئال‌مادرید ربود؟

بارسلونا چگونه پابلو توره را از چنگ رئال‌مادرید ربود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع معتبر اسپانیایی، مدیریت باشگاه بارسلونا در شب‌های گذشته خرید پابلو توره، هافبک جوان باشگاه ریسینگ سانتاندر اسپانیا را تأیید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از برخی رسانه‌های اسپانیایی و بر اساس آخرین گزارش‌ها و خبرهای این نشریات، چند روز قبل بود که کار انتقال پابلو توره، هافبک جوان تیم فوتبال ریسینگ سانتاندر اسپانیا به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم بارسلونای اسپانیا نهایی شد و اعلام رسمی این خبر نیز صورت گرفت؛ اما هم اکنون منابع و نشریات کشور اسپانیا این‌چنین گزارش می‌دهند که ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جوان و نفر نخست کادر فنی و رهبری باشگاه بارسلونای اسپانیا بر روی انجام این انتقال بسیار تأثیرگذار بوده است.

طبق این گزارش، در واقع می‌توان گفت که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونا در رقابتی نزدیک و فشرده با همتایان خود در باشگاه رقیب سنتی یعنی رئال مادرید، موفق به ربودن گوی سبقت از سران کهکشانی‌های مادریدی شده و توانستند با این بازیکن با استعداد و جوان باشگاه ریسینگ سانتاندر قرارداد امضا و منعقد نمایند. مدیریت باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز از مدت زمانی در حدود چند ماه قبل در تلاش برای خرید و به خدمت گرفتن این بازیکن جوان و آینده‌دار بود اما پابلو توره هیچ عجله و شتابی برای مشخص نمودن تیم مقصد بعدی خود و تعیین سرنوشت و آینده خود نداشت.

با این اوصاف، آخرین خبرها و گزارش‌های منتشر شده تأیید می‌کنند که دخالت متئو المانی، مدیر ورزشی بارسلونا و همچنین ژاوی هرناندز، سرمربی جوان این باشگاه کاتالونیایی، نقش بسیار مهم و بسزایی در اتخاذ تصمیم نهایی توسط پابلو توره برای آمدن به نیوکمپ و ملحق شدن به جمع بازیکنان و نفرات کاتالان‌ها در تیم بارسلونا داشته است.

لازم به ذکر است که مدیران و سران باشگاه کاتالانی برای خرید و در اختیار گرفتن پابلو توره،مبلغی معادل با رقم پنج میلیون یورو خرج و هزینه کردند و این بازیکن جوان و مستعد در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به جمع شاگردان ژاوی هرناندز و نفرات بارسلونا در نیوکمپ پیوسته و منتقل خواهد شد. پابلو توره در ابتدای ورود، برای تیم ذخیره باشگاه بارسلونا بازی خواهد کرد؛ اما انتظار می‌رود که در صورت صلاحدید ژاوی هرناندز و بر اساس نیاز احتمالی بلوگرانا، برای تیم اصلی بزرگسالان نیز به میدان رقابت با حریفان برود.

9404