واکنش سرمربی و ستاره ليورپول به دبل دیشب مینامینو و صعود در جام حذفی با غلبه بر نوریچ

واکنش سرمربی و ستاره ليورپول به دبل دیشب مینامینو و صعود در جام حذفی با غلبه بر نوریچ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لک‌لک‌های آنفیلد بعد از کسب پیروزی در بازی شب گذشته برابر نوریچ سیتی در جام حذفی انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ بعد از کسب پیروزی شب گذشته ليورپول مقابل نوریچ سیتی که با نتیجه دو بر یک و با دو گل مینامینو به دست آمد و منجر به صعود قرمزپوشان به دور بعد مسابقات جام حذفی فوتبال جزیره شد، در نشست خبری صحبت کرد:

درباره درخشش مینامینو؟

"بدون تاکی مینامینو، در یک‌چهارم نهایی جام حذفی نبودیم و به فینال لیگ کاپ هم نمی‌رسیدیم. یک پسر معرکه و یک بازیکن باورنکردنی است. بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. تهدیدی بالفطره برای نوریچ بود و واقعاً خوب بازی کرد و من واقعاً برای او خوشحالم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم. آن‌ها فرصت‌هایی داشتند و در نهایت برای نگه داشتن پیروزی مجبور شدیم بجنگیم."

درباره فروش مینامینو؟

"آیا شانسی وجود داشت که تاکی مینامینو در ژانویه تیم را ترک کند؟ نه. به آن فکر هم نکردیم. فکر نمی‌کنم که او هم این کار را کرده باشد. در این مسابقه برابر نوریچ کرتیس جونز را بیرون کشیدیم چرا که او کمی از ناحیه ران احساس درد می‌کرد، اما جدی نیست. کرتیس در نیمه اول مسابقه فوق‌العاده بود. فقط محض اطمینان این کار را کردیم و این که هاروی هم آماده بود تا به میدان برود."

درباره حضور ليورپول در سه جام؟

"در چهار رقابت حاضر بودیم که سه تای آن باقی مانده و دلیلش هم کیفیت اسکواد تیم است. ده تغییر انجام دادیم و این ترکیبی بود که دیدید و نیمکتی که باز هم می‌تواند تأثیرگذار باشد، واقعاً خوب است."

درباره فشردگی تقویم؟

"بازی با وستهم شنبه و با اینتر سه‌شنبه؛ برنامه دیوانه کننده‌ای است. به همین دلیل است که ما باید تغییرات ایجاد کنیم. واقعاً خوشحالم که بازیکنان ذخیره از این فرصت استفاده کردند. واقعاً زیباست که آن‌ها توانستند ثابت کنند که چه قدر خوب هستند."

همچنین جیمز میلنر در پایان این دیدار درباره شرایط این مسابقه و اهداف ليورپول در آینده گفت:

"مسابقه با نوریچ از چیزی که انتظار می‌رفت، بازی سخت‌تری بود. در نیمه دوم بایستی بهتر در مالکیت توپ عمل می‌کردیم. نقاط ضعفمان را می‌دانیم اما دانستن آن‌ها کافی نیست. می‌دانیم که می‌توانیم بهتر شویم. درباره درخشش مینامینو، چه می‌شود گفت؟! عجب پسری! چه بازیکنی! هر وقت به بازی می‌آید تأثیر می‌گذارد. برایش خوشحالم. او در تمرینات عالی است و می‌توان به او اطمینان کرد. هیچ چیزی از نظر ما تغییر نمی‌کند. بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم. نمی‌توان آینده‌های دور را پیش‌بینی کرد. در نگاه ما بازی بعدی، مهم‌ترین بازی ما خواهد بود."

9404