بهترین هم‌تیمی رونی در منچستریونایتد؛ خبری از رونالدو نیست!

بهترین هم‌تیمی رونی در منچستریونایتد؛ خبری از رونالدو نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی سرمربی حال حاضر دربی کانتی و اسطوره شیاطین سرخ، کارلوس توز را به عنوان بهترین هم تیمی‌اش در منچستریونایتد معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، بدون شک رونی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد است. او در زمان حضورش در الدترافورد به قهرمانی‌های بسیاری همچون لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر رسید. رونی در طی آن سال‌ها، بازیکنان بزرگی از جمله کریستیانو رونالدو، رابین فن پرسی، دیمیتار برباتوف و لوئیس ساها مکمل وین رونی در خط حمله بودند، اما رونی تائید کرد که کارلوس توز آرژانتینی، بهترین هم تیمی او در من یونایتد بوده است.

به نقل از سایت گل، سرمربی دربی کانتی در گفت و گویی با اسپورت راجع به بهترین هم تیمی‌اش در منچستریونایتد گفت: "قطعا کارلوس توز. من عاشق ارتباطمان در زمین بودم. هر دو ما در خط حمله، واقعا باورنکردنی بود. خیلی خوب و راحت هم دیگر را پیدا می‌کردیم. معمولا وقتی با لوئیس ساها، رود فن نیستلروی یا رابین فن پرسی در زمین بودیم، باید در پست شماره 10 بازی می‌کردم. اما با توز همه چیز فرق داشت، چون جای ما عوض می‌شد. بعضی اوقات من شماره 9 بودم و در دیگر مواقع، توز شماره 9 بود. وقتی که توپ را از دست می‌دادیم، همچون گاو وحشی برای بازپس گیری آن تلاش می‌کردیم."

4416