قرارداد لیورپول با هافبک کهنه‌کار انگلیسی تمدید می‌شود

قرارداد لیورپول با هافبک کهنه‌کار انگلیسی تمدید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ تایید کرد که باشگاه پیشنهاد قرارداد جدیدی را به میلنر ارائه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی این بازیکن 36 ساله در پایان فصل به‌پایان می رسد، اما کلوپ مایل است این هافبک باتجربه را برای فصل آینده نیز حفظ کند.

یورگن کلوپ تایید کرد لیورپول آماده مذاکره با جیمز میلنر برای تمدید قرارداد در آنفیلد است. قرارداد فعلی هافبک در پایان فصل به پایان می رسد، اما سرمربی قرمزها امیدوار است که این بازیکن 36 ساله حداقل با تمدید قرارداد یک‌ساله موافقت کند.

مذاکرات برای هفته‌های آینده تنظیم شده است و میلنر مشتاق ادامه دادن به دوران حرفه‌ای فوتبال خود است. همچنان معتقد است که علیرغم سن و سالش، در فصول پیش‌رو می‌تواند در بالاترین سطح فعالیت کند.

کلوپ در پاسخ به سوالی درباره وضعیت میلنر به خبرنگاران گفت:

"مذاکراتی در حال انجام است، اما مانند همیشه، معمولا در مورد آن اظهار نظر نمی‌کنیم.

اما بله، باشگاه در حال مذاکره با میلی خواهد بود، بنابراین خواهیم دید چه می‌شود.

هیچ احتمالی وجود ندارد که میلنر در سال آینده بازنشسته شود. زیرا زندگی بعد از پایان دورانه حرفه‌ای شما بسیار طولانی تر از حرفه شماست و من این را درک می کنم. بنابراین اگر هنوز هم می توانید فوتبال بازی کنید، باید تا جایی که می توانید دوران حرفه ای خود را ادامه دهید.

میلی پس از دوران حرفه ای خود نیز زندگی خوبی خواهد داشت، اما او آشکارا عاشق کاری است که انجام می دهد. قطعا سال آینده، او را در دنیای فوتبال خواهیم دید.

میلنر در سال 2015 با انتقالی رایگان از منچسترسیتی به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون نقش حیاتی‌ای در ترکیب لیورپول ایفا کرده است.

او 273 بازی برای قرمزها انجام داده و در پست های مختلف به تیمش کمک می‌کند. او کاپیتان دوم تیم است و در باشگاه به عنوان یکی از الگوهای باشگاه از نظر نگرش، آمادگی جسمانی و ذهنیت تمرینی به‌حساب می‌آید. 

میلنر در دسامبر 2019 قرارداد خود را به مدت دو سال و نیم تمدید کرد و تاکنون 23 بازی در تمام رقابت‌ها در این فصل انجام داده است، اگرچه حضورش تنها در 10 بازی از ابتدا بوده است.

9719