بارسلونا همچنان به جذب ملی‌پوش اسپانیایی لایپزیش علاقمند است

بارسلونا همچنان به جذب ملی‌پوش اسپانیایی لایپزیش علاقمند است

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو، بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا که همگان بازی‌های زیبای او را در تورنمنت جام ملت‌های اروپا (یورو 2020) در فصل تابستان گذشته در چهارچوب تیم لاروخا به یاد دارند، همچنان گزینه مورد علاقه مدیران باشگاه بارسلونا برای حضور در نیوکمپ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، دنی اولمو از ابتدای فصل مورد توجه تیم مدیریتی خوان لاپورتا برای به خدمت گرفتن و حضور در جمع بازیکنان تیم بارسلونا بوده است. این بازیکن به نظر می‌رسد که با شرایط باشگاه کاتالانی می‌تواند خیلی زود خود را وفق دهد. قبل از پیوستن به باشگاه لایپزیش آلمان نیز مدیریت باشگاه بارسلونا برای در اختیار گرفتن این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی سعی و تلاش کرد اما در نهایت موفق به انجام این نقل و انتقال نشد. 

مدیریت باشگاه بارسلونا می‌خواهد که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو برای خرید دنی اولمو، بازیکن خوش آتیه تیم ملی فوتبال اسپانیا که در حال حاضر در باشگاه لایپزیش آلمان در بوندسلیگا توپ می‌زند، وارد مذاکرات شود. هر چند که خواسته‌های مدیران باشگاه لایپزیش آلمان تقریباً شرایط انجام این معامله را تا حدود زیادی غیر ممکن خواهد کرد، اما مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا تلاش خود را برلی به خدمت گرفتن این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی و بازگرداندن او به لالیگای اسپانیا انجام خواهند داد.

انتظار می‌رود که بازیکنان بیشتری در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو باشگاه کاتالانی را ترک کنند که همین موضوع، دست مدیران و مقامات باشگاه بارسلونا را هم از نظر منابع مالی و اقتصادی و هم از نظر مسائل مربوط به رعایت قوانین فیرپلی مالی یوفا و همین طور قواعد سختگیرانه مسئولان لالیگای اسپانیا در انجام امور نقل و انتقالاتی بازتر می‌گذارد و سران کاتالانی با قدرت و وسعت عمل بیشتری می‌توانند برای در اختيار گرفتن بازیکنان مورد نظر خود، با مقامات باشگاه‌های تحت قرارداد با آن بازیکنان به مذاکره بپردازند که مورد دنی اولمو و باشگاه لایپزیش آلمان نیز یکی از همین موارد خواهد بود.

9404