بارسلونا یکی از دو تیم با بیشترین رشد قیمت در زمستان

بارسلونا یکی از دو تیم با بیشترین رشد قیمت در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات زمستانی فرصت خوبی برای تیم هایی است که در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشته اند و با تقویت ترکیبشان و جدایی برخی بازیکنان مازاد می توانند خودشان را تقویت کنند.

به گزارش فوتبالی، معمولا تیم هایی که در نیم فصل اول نتایج مطلوبی گرفته اند و در تابستان خریدهای خوبی داشته اند، وارد پنجره نقل و انتقالات زمستانی نمی شوند و در نقطه مقابل تیم های بحران زده شرایط متفاوتی دارند.

یکی از تیم هایی که نیاز به تغییر داشت، نیوکاسل بود. این تیم در اولین پنجره نقل و انتقالات زمستانی پس از فروخته شدن سهامش به دولت عربستان، حس و حال متفاوتی داشت. آنها گیمارش را به عنوان بمب زمستانی خریدند و با احتساب خرید و فروشها مجموعا ارزش ترکیب آنها 57.5 میلیون یورو رشد کرد و به 278.4 میلیون یورو رسید. آنها سخت تلاش می کنند تا از سقوط نجات پیدا کنند.

بارسلونا که در این فصل سوپرجام و کوپا را از دست داده و در لالیگا نتایج ضعیفی گرفته، دیگر تیمی بود که به تغییر نیاز داشت. آنها در زمستان چهار خرید داشتند و برخی بازیکنان مازاد هم جدا شدند تا مجموع ارزش ترکیب آنها 55 میلیون یورو رشد داشته باشد و به 650.5 میلیون یورو برسد. اورتون با 50، یوونتوس با 37، سویا با 35، والنسیا با 33.5، لیورپول با 28، ویارئال با 27.1، اینتر با 26.5 و سالرنیتانا با 23.5 میلیون یورو دیگر تیم هایی بودند که ارزش تیم هایشان در زمستان بیشتر شد.

4125