ناکامی عجیب لیورپول در جذب ستاره جوان انگلیسی

ناکامی عجیب لیورپول در جذب ستاره جوان انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول باوجود کسب رضایت باشگاه فولام برای جذب وینگر انگلیسی این تیم، موفق به نهایی کردن این انتقال نشدند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در خرید فابیو کاروالیو، وینگر جوان انگلیسی، در آخرین لحظات پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ناکام ماند. قرمزها عصر دوشنبه بر سر انتقال 8 میلیون پوندی برای این وینگر 19 ساله با باشگاه فولام توافق کرده بودند. ضمن اینکه کاروالیو قرار بود تا پایان فصل به صورت قرضی در این باشگاه چمپیونشیپی بماند.

به نقل از گُل، علی‌رغم یک روز مذاکره و توافق دو باشگاه بر سر مبلغ و شرایط این قرارداد، نتوانستند تا ساعت 11 به وقت محلی، مدارک لازم برای نهایی شدن این انتقال را تکمیل کنند.

بعد از نتیجه‌دادن مذاکرات انتقال کاروالیو به آنفید تقریبا قطعی به نظر می‌رسید. این بازیکن جوان تست‌های پزشکی لیورپول را با عجله پشت‌ گذاشت و برای امضای قرارداد 5 ساله آماده بود. اما اصرار فولام برای ماندن این بازیکن به صورت قرضی تا پایان فصل در کریون کاتج، فرصت لازم برای گذراندن مراحل نهایی قرارداد را از طرفین گرفت.

اتحادیه فوتبال انگلستان، برعکس سایر نقاط جهان اجازه نمی‌دهد که پس‌از پایان زمان پنجره نقل‌وانتقالات، باشگاه‌ها قراردادهای ناقص را تکمیل کنند.

علی‌رغم علاقه باشگاه‌هایی مثل بایرن مونیخ، بروسیادورتموند و چلسی، بنظر می‌رسد مقصد نهایی این ستاره جوان فولام باز هم آنفیلد باشد.

پیش‌بینی می‌شود لیورپول در هفته‌های آینده کار انتقال این وینگر 19 ساله، که قراردادش با فولام در انتهای فصل به پایان می‌رسد، را نهایی کند.

در نهایت، سرنوشت این بازیکن و باشگاه لیورپول، با این اتفاق کم‌نظیر در عدم موفقیت ثبت قرارداد، تغییری نکرد. تنها فولام بود که مبلغ 8 میلیون پوند را از دست داد. صدرنشینان چکپیونشیپ انگلیس، با هدایت مارکو سیلوا شانس اول صعود به لیگ‌برتر در پایان این فصل هستند.

9719