وسوسه حضور در جام‌جهانی موضع مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ را تغییر داد

وسوسه حضور در جام‌جهانی موضع مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ را تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدافع آفریقایی - فرانسوی بایرن مونیخ به دنبال جدایی از این باشگاه باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بونا سار سال گذشته از تیم المپیک مارسی فرانسه راهی بایرن مونیخ آلمان شد اما هیچ گاه نتوانست نمایشی در خور ارائه دهد. تابستان گذشته و با وجود تمایل بایرن مونیخ به فروش، سار به علت دستمزد دریافتی مناسبش در مونیخ، علاقه ای به جدایی از جمع نفرات باواریایی ها نداشت. در واقع برای بونا سار، تنها نکته‌ی مثبت از انتقالش به بایرن مونیخ همان دستمزد می باشد چرا که این مدافع حتی نتوانست به عنوان جانشین بنجامین پاوارد در سمت راست خود را مطرح کند و قافیه را به استانیسیچ باخت.

با این اوصاف، در تابستان پیش رو شرایط ممکن است متفاوت باشد. جدیداً چندین باشگاه در سری آ ایتالیا و لاشامپیونه فرانسه به جذب بونا سار علاقه نشان داده اند و گفته می شود برخی از آن ها مشکلی با پرداخت حقوق دو و نیم میلیون یورویی این مدافع نیز ندارند.

بونا سار که به تازگی به تیم ملی سنگال پیوسته است، در صورت دریافت حقوقی مشابه مشکلی با خروج از تیم بایرن مونیخ ندارد. با توجه به پیش رو بودن رقابت های مهم و بزرگ جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر، بونا سار برای حفظ جایگاه خودش در تیم ملی فوتبال سنگال، باید در تیم باشگاهی اش نیز بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد و این فرصت را داشته باشد تا توانایی های خودش را نشان بدهد.

9404