میلان در آستانه تکمیل انتقال بوتمان/ جزئیات توافق با بازیکن مشخص شد

میلان در آستانه تکمیل انتقال بوتمان/ جزئیات توافق با بازیکن مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه میلان در طول ژانویه برای هفته ها جهت جذب اسون بوتمان تلاش زیادی کرد و با وجود دریافت تأیید از بازیکن، باشگاه فرانسوی لیل حاضر نشد تا بوتمان را در بازار انتقالاتی زمستانی بفروشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی ایتالیایی کالچو مرکاتو، به این دلیل که باشگاه لیل به تازگی راه خود را از جاناتان ایکونه جدا کرده بود و نمی خواست در مسیر مرحله‌ی یک هشتم نهایی و مسابقه برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، حالا یک بازیکن کلیدی دیگر خود را نیز از دست بدهند، از انتقال اسون بوتمان به سن سیرو ممانعت به عمل آورده بود.

با این تفاسیر، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو مدیر ارشد باشگاه میلان قصدی برای تسلیم شدن نداشتند و مطمئن بودند که می توانند این بازیکن را در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده خریداری کنند.

این گزارش همچنین اضافه می کند که مدیریت باشگاه میلان به خوبی در راه رسیدن به مراحل پایانی دستیابی به توافق با اسون بوتمان می باشد که این توافق هم بر سر انعقاد یک قرارداد چهار ساله با مدافع سابق آژاکس است؛ بازیکنی که برای پیوستن به جمع نفرات میلانی ها، پاسخ منفی به پیشنهاد مدیران جدید و مالکان متمول نیوکاسل یونایتد انگلستان داده است.

هزینه‌ی این انتقال که دو باشگاه در حال مذاکره بر سر آن هستند، مبلغی ثابت و در حدود بیست و هفت میلیون یورو به همراه پاداش می باشد که رقم این انتقال را نهایت به عدد سی و سه میلیون یورو می رساند. به اعتقاد مدیریت روسونری، اسون بوتمان هلندی می تواند زوج بلند مدت ایده آلی برای فیکایو توموری در قلب خط دفاعی میلانی ها باشد.

9404